dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Špalek, Mojmír
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T09:17:28Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T09:17:28Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15462
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této bakalářské práce je otázka, zda si lze koupit loajalitu zákazníků. A jakou hodnotu má jejich věrnost, pokud je motivována ekonomickými pobídkami. První část práce vymezuje základní začlenění věrnostních a loyalty programů do struktury marketingových komunikací. Současně se věnuje základům brand buildingu. Druhá, praktická část, se věnuje nalezení odpovědi, kde vzniká věrnost a loajalita ke značce a jak tato souvisí s věrnostními programy založenými na ekonomických pobídkách. Výzkumná část práce se pak prostřednictvím konkrétního výzkumu snaží potvrdit v rámci této práce stanovené základní hypotézy. |
cs |
dc.format |
62 s. (78 410) |
cs |
dc.format.extent |
1058343 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
amygdala
|
cs |
dc.subject |
brand building
|
cs |
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
hodnota značky
|
cs |
dc.subject |
insula
|
cs |
dc.subject |
nákupní pobídky
|
cs |
dc.subject |
neuromarketing
|
cs |
dc.subject |
nucleus accumbens
|
cs |
dc.subject |
věrnost a loajalita ke značce
|
cs |
dc.subject |
věrnostní programy
|
cs |
dc.subject |
amygdala
|
en |
dc.subject |
brand building
|
en |
dc.subject |
emotions
|
en |
dc.subject |
brand value
|
en |
dc.subject |
insula
|
en |
dc.subject |
purchase invitations
|
en |
dc.subject |
neuromarketing
|
en |
dc.subject |
nucleus accumbens
|
en |
dc.subject |
loyalty and brand loyalty
|
en |
dc.subject |
loyalty programmes
|
en |
dc.title |
Vliv věrnostních programů založených na ekonomických pobídkách na věrnost ke značce |
cs |
dc.title.alternative |
Effects of Financial Benefit-based Loyalty Programs on Image and Brand Loyalty |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rožek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2011-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this bachelor thesis is the question if it is possible to buy customers? loyalty. What value does their loyalty have, if it is motivated by economical inviations? First part of this material determines basic integration of loyalty programmes into structures of marketing communication. At the same time it focuses on basics of brand building. The second part is practical. It looks for answers to questions like where brand loyalty origins and how it is connected to loyalty programmes based on economical invitations. The research part of the work then tries to confirm the hypothesis set in this paper. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18723
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|