Vliv věrnostních programů založených na ekonomických pobídkách na věrnost ke značce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv věrnostních programů založených na ekonomických pobídkách na věrnost ke značce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Špalek, Mojmír
dc.date.accessioned 2012-03-09T09:17:28Z
dc.date.available 2012-03-09T09:17:28Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15462
dc.description.abstract Předmětem této bakalářské práce je otázka, zda si lze koupit loajalitu zákazníků. A jakou hodnotu má jejich věrnost, pokud je motivována ekonomickými pobídkami. První část práce vymezuje základní začlenění věrnostních a loyalty programů do struktury marketingových komunikací. Současně se věnuje základům brand buildingu. Druhá, praktická část, se věnuje nalezení odpovědi, kde vzniká věrnost a loajalita ke značce a jak tato souvisí s věrnostními programy založenými na ekonomických pobídkách. Výzkumná část práce se pak prostřednictvím konkrétního výzkumu snaží potvrdit v rámci této práce stanovené základní hypotézy. cs
dc.format 62 s. (78 410) cs
dc.format.extent 1058343 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject amygdala cs
dc.subject brand building cs
dc.subject emoce cs
dc.subject hodnota značky cs
dc.subject insula cs
dc.subject nákupní pobídky cs
dc.subject neuromarketing cs
dc.subject nucleus accumbens cs
dc.subject věrnost a loajalita ke značce cs
dc.subject věrnostní programy cs
dc.subject amygdala en
dc.subject brand building en
dc.subject emotions en
dc.subject brand value en
dc.subject insula en
dc.subject purchase invitations en
dc.subject neuromarketing en
dc.subject nucleus accumbens en
dc.subject loyalty and brand loyalty en
dc.subject loyalty programmes en
dc.title Vliv věrnostních programů založených na ekonomických pobídkách na věrnost ke značce cs
dc.title.alternative Effects of Financial Benefit-based Loyalty Programs on Image and Brand Loyalty en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated The subject of this bachelor thesis is the question if it is possible to buy customers? loyalty. What value does their loyalty have, if it is motivated by economical inviations? First part of this material determines basic integration of loyalty programmes into structures of marketing communication. At the same time it focuses on basics of brand building. The second part is practical. It looks for answers to questions like where brand loyalty origins and how it is connected to loyalty programmes based on economical invitations. The research part of the work then tries to confirm the hypothesis set in this paper. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18723
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
špalek_2011_bp.pdf 1.009Mb PDF View/Open
špalek_2011_vp.doc 122.5Kb Microsoft Word View/Open
špalek_2011_op.doc 123.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account