1. Teoretická práce: Herec ve filmu 2. Praktická práce: Intercity, scénář hraného filmu, délka minimálně 20 min
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Binter, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Dudek, Vojtěch
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T09:07:50Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T09:07:50Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15447
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci jsem se snažil o proniknutí do světa hereckého umění. Začal jsem u divadelního herectví a nahlédl do jeho metod, zvláště Diderotovi a Stanislavského. Přes ně jsem se dostal k herectví v podmínkách filmového natáčení. Získal jsem tak poznatky o rozdílnosti práce u divadla a filmu. Nakonec jsem se věnoval vzájemnému tvůrčímu vztahu herce a režiséra, který může mít mnoho podob a zásad. U některých částí jsem k získaným informacím přiložil vlastní zkušenosti. |
cs |
dc.format |
41 s. (77 081 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2269580 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
herec
|
cs |
dc.subject |
herectví
|
cs |
dc.subject |
Stanislavský
|
cs |
dc.subject |
systém
|
cs |
dc.subject |
metoda
|
cs |
dc.subject |
režisér
|
cs |
dc.subject |
actor
|
en |
dc.subject |
acting
|
en |
dc.subject |
Stanislavskij
|
en |
dc.subject |
system
|
en |
dc.subject |
method
|
en |
dc.subject |
director
|
en |
dc.title |
1. Teoretická práce: Herec ve filmu 2. Praktická práce: Intercity, scénář hraného filmu, délka minimálně 20 min |
cs |
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: Actor in Film 2. Practical Part: Intercity - Screenplay |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pondikas, Alexandr K. |
|
dc.date.accepted |
2011-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my bachelor work I tried to penetrate into actor?s art. I started at theatre acting and looked inside its methods ? Diderot?s and Stanislavski?s. From them I continued to acting in conditions of filmmaking. It helped me to acquired knowledge about differences between theatre and film acting. In the end my interest fell to relationship between actors and directors which can have many forms and principles. At some chapters I put my personal experience to improve the text. |
en |
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/124
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Režie a scenáristika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Directing and Screenwriting |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
18880
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-31 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account