Význam regionálního výstaviště pro marketing firem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam regionálního výstaviště pro marketing firem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Škrabal, Jan
dc.date.accessioned 2012-03-09T08:43:37Z
dc.date.available 2012-03-09T08:43:37Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15400
dc.description.abstract Význam brněnského výstaviště je nepopiratelný, a to nejen pro marketing firem, které se na něm v celé řadě veletrhů prezentují, ale zejména pro chod města tak, jak ho můžeme v současné době pozorovat. Na zdejší veletrhy je navázána celá řada sekundárních služeb, ať se jedná o ubytovací, stravovací či dopravní, které živí tisíce lidí, jenž na výstavišti možná nikdy ani nebyly. cs
dc.format 63 009 cs
dc.format.extent 2091539 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Analýza cs
dc.subject expozice cs
dc.subject image cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject veletrh cs
dc.subject výstaviště cs
dc.subject Analysis en
dc.subject exposition en
dc.subject image en
dc.subject marketing communications en
dc.subject trade fair en
dc.subject fairground? en
dc.title Význam regionálního výstaviště pro marketing firem cs
dc.title.alternative Importance of Regional Exhibition Ground for Companies Marketing en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated The importace of fairground in Brno city is undeniable, and not only for the companies marketing, which is here presented on many occasions, but mostly for the city?s functio-ning, as we can see it everyday. Whole set of secondary services is connected to the fair-ground, accomodation services, catering establishments or travel services, which are sup-porting thousand of people around, who maybe have never been there. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18774
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
škrabal_2011_bp.pdf 1.994Mb PDF View/Open
škrabal_2011_vp.doc 98Kb Microsoft Word View/Open
škrabal_2011_op.doc 131Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account