Image společnosti Benzina, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Image společnosti Benzina, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Svoboda, Václav
dc.contributor.author Cachová, Marie
dc.date.accessioned 2012-03-09T08:37:04Z
dc.date.available 2012-03-09T08:37:04Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15385
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá mapováním a vývojem image společnosti Benzina, která v České republice provozuje nerozsáhlejší síť čerpacích stanic. Benzina působí na českém trhu od roku 1958 a za svou mnohaletou historii prošla mnoha vzestupy i pády. Z hlediska zkoumání image, a toho jak je vnímána veřejností, je zajímavým objektem. Teoretická část je věnovaná představení společnosti, její historii a aspektům trhu pohonných hmot. Dále jsou zde popsány pojmy jako image a corporate identity dostupné z literatury. Prakticko-analytická část se zabývá detailnějším rozborem činností Benziny, které nemalou měrou přispěly k formování její image. Součástí této kapitoly jsou také informace o konkurenci společnosti, rozbor rozsáhlé rekonstrukce čerpacích stanic a výsledky realizovaných vý-zkumů o image společnosti. Projektová část je věnována aktuálnímu průzkumu image spo-lečnosti, který předkládá současné vnímání firmy veřejností. Obsahem této kapitoly je i porovnání jednotlivých výzkumů a zhodnocení, jak velký vliv měla rekonstrukce čerpacích stanic na tuto značku. cs
dc.format 83 s. (86 200) cs
dc.format.extent 3193185 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Benzina cs
dc.subject Image cs
dc.subject Corporate Identity cs
dc.subject Marketingové komunikace cs
dc.subject Benzina en
dc.subject Image en
dc.subject Corporate Identity en
dc.subject Marketing Communication en
dc.title Image společnosti Benzina, s.r.o. cs
dc.title.alternative Image of Benzina, s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated This thesis concentrates on the mapping and evolution of the public image of the Benzina company, which runs the largest network of fuel filling stations in the Czech Republic. Benzina has been present on the Czech market since 1958 and its long history has been full of ups and downs. It is therefore an interesting subject from the point of view of corporate image research and public perception. The theoretical part introduces the company and deals also with its history and different aspects of the fuel market. Moreover, the notions available from literature as corporate image and corporate identity are described here. The practical-analytical part deals with a more detailed analysis of the activities of Benzina that have largely contributed to the forming of its public image. This chapter also contains in-formation about the company's competitors, an analysis of the extensive reconstruction of fuel filling stations and the results of public opinion research that has taken place so far. The project part is dedicated to the recent survey on the company's image explaining the current public perception of the company. This chapter also contains a comparison of sev-eral surveys and evaluations on how the extensive reconstruction of fuel filling stations has influenced the brand. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18509
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
cachová_2011_dp.pdf 3.045Mb PDF View/Open
cachová_2011_vp.doc 125.5Kb Microsoft Word View/Open
cachová_2011_op.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account