Věrnostní program jako nástroj direct marketingové komunikace Raiffeisenbank

DSpace Repository

Language: English čeština 

Věrnostní program jako nástroj direct marketingové komunikace Raiffeisenbank

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Železná, Žaneta
dc.date.accessioned 2012-03-09T08:22:32Z
dc.date.available 2012-03-09T08:22:32Z
dc.date.issued 2011-05-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15363
dc.description.abstract Bakalářská práce v teoretické části charakterizuje oblast věrnostních programů a jejich zapojení v direct marketingové komunikaci. V praktické části se zaměřuje na rozbor věrnostního programu společnosti Raiffeisenbank a programů jejich hlavních konkurentů, kterými jsou Česká spořitelna, GE Money Bank a Citibank. Dále šetří nejúspěšnější zahraniční programy Nectar a Tesco Clubcard. Prostřednictvím analýzy a srovnání parametrů, komunikace, výhodnosti a vnímání zmíněných programů jsou zkoumány prvky jejich úspěšnosti, atraktivity a efektivity. Závěr práce obsahuje návrh ideálního programu a doporučení pro jeho efektivní zavedení. cs
dc.format 88 s. (110 129 znaků) cs
dc.format.extent 3006032 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Direct marketing cs
dc.subject vztahový marketing cs
dc.subject věrnostní program cs
dc.subject bodové schéma cs
dc.subject cash back schéma cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject skupinové diskuse cs
dc.subject Raiffeisenbank cs
dc.subject Exclusive program cs
dc.subject Česká spořitelna cs
dc.subject Chytrá karta cs
dc.subject GE Money Bank cs
dc.subject Bene + cs
dc.subject Citibank cs
dc.subject Citi Shopping cs
dc.subject Nectar cs
dc.subject Tesco Clubcard cs
dc.subject Direct marketing en
dc.subject customer relationship marketing en
dc.subject loyalty program en
dc.subject points based reward scheme en
dc.subject cash back reward scheme en
dc.subject marketing research en
dc.subject focus groups en
dc.subject Raiffeisenbank en
dc.subject Exclusive loyalty program en
dc.subject Ceska sporitelna en
dc.subject Chytra karta en
dc.subject GE Money Bank en
dc.subject Bene + en
dc.subject Citibank en
dc.subject Citi Shopping en
dc.subject Nectar en
dc.subject Tesco Clubcard en
dc.title Věrnostní program jako nástroj direct marketingové komunikace Raiffeisenbank cs
dc.title.alternative Loyalty Program as a Medium of Direct Marketing Communication in Raiffeisenbank en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated In theoretical part the Bachelor thesis characterized in theoretical part the field of loyalty programs and their integration in direct marketing communications. The practical part focuses on the analysis of loyalty program of Raiffeisenbank and programs of their main competitors, which are the Ceska sporitelna, GE Money Bank and Citibank. Further, it describes the most successful foreign programs Nectar and Tesco Clubcard. Through analysis and comparison of parameters, communication, convenience, and the perception of these programs are explored elements of their success, attractiveness and effectiveness. The conclusion includes a proposal for an ideal program and recommendations for its effective implementation. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18733
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
železná_2011_bp.pdf 2.866Mb PDF View/Open
železná_2011_vp.doc 123Kb Microsoft Word View/Open
železná_2011_op.doc 120.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account