dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Zárubová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T08:18:38Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T08:18:38Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15355
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je zkoumání problematiky seniorů jako cílové skupiny v marke-tingových komunikacích. V teoretické části je zpracována problematika stáří a stárnutí, na ni navazuje kapitola zabývající se marketingovými komunikacemi a poslední část se týká cestovního ruchu a cestování seniorů. Praktickou částí je analýza ? výběr cestovních kance-láří zčásti nebo zcela zaměřených na seniory a následné srovnání jejich nabídek a komuni-kace směřované na tuto cílovou skupinu. Na základě výsledků analýzy je vypracován pro-jekt, kterým je navržení fiktivní cestovní kanceláře pro seniory, její nabídky a zejména ko-munikační strategie zacílené na seniory. |
cs |
dc.format |
88 s. |
cs |
dc.format.extent |
2800363 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
senior
|
cs |
dc.subject |
stáří
|
cs |
dc.subject |
stárnutí
|
cs |
dc.subject |
stárnutí populace
|
cs |
dc.subject |
ageismus
|
cs |
dc.subject |
mediální ageismus
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
cestovní kancelář pro seniory
|
cs |
dc.subject |
senior
|
en |
dc.subject |
old age
|
en |
dc.subject |
ageing
|
en |
dc.subject |
population ageing
|
en |
dc.subject |
ageism
|
en |
dc.subject |
media ageism
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
travel movement
|
en |
dc.subject |
travel agency for seniors
|
en |
dc.title |
Senioři jako cílová skupina v marketingových komunikacích |
cs |
dc.title.alternative |
Seniors as a Target Group in Marketing Communications |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2011-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is the investigation into the issue of seniors as a target group in the marketing communications. In the theoretical part the issue of old age and ageing is pro-cessed, continued with the chapter concerned the marketing communications and the last part deals with the travel movement and senior travelling. The practical part is the analysis ? selection of travel agencies partly or entirely focused on seniors and consequently the comparison of their offers and communication addressed to this target group. On the basis of the analysis results is a project worked out, which is a suggestion of a fictive travel agency for seniors, its offer and mainly communication strategy focused on seniors. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18436
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|