Herausforderung einer internationalen Zusammenarbeit zwischen Skoda Auto und Volkswagen

DSpace Repository

Language: English čeština 

Herausforderung einer internationalen Zusammenarbeit zwischen Skoda Auto und Volkswagen

Show simple item record

dc.contributor.advisor Neyer, Anne-Kathrin
dc.contributor.author Rádlová, Lucie
dc.date.accessioned 2010-07-13T19:02:59Z
dc.date.available 2010-07-13T19:02:59Z
dc.date.issued 2005-12-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1534
dc.description.abstract Práce se zabývá vývojem mezinárodní spolupráce mezi německým koncernem Volkswagen a českou Škodou Auto, která začala v roce 1991 fúzí obou společností. Za pomoci různých analytických prostředků jsou zde zkoumány pozitivní a negativní aspekty českoněmecké kooperace za přihlédnutí k Soft Facts a Hard Facts. Účelem práce je formulovat doporučení, která by vedla k úspěšné mezinárodní spolupráci. cs
dc.format 44 s. cs
dc.format.extent 589419 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso de
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce není přístupná
dc.subject Fusion cs
dc.subject Soft Facts cs
dc.subject Hard Facts cs
dc.subject SWOT cs
dc.subject Porter Analyse cs
dc.subject Kulturdimensionen nach Hofstede cs
dc.subject Merger en
dc.subject Soft Facts en
dc.subject Hard Facts en
dc.subject SWOT en
dc.subject Porter Analysis en
dc.subject Hofstede's Culture dimensions en
dc.title Herausforderung einer internationalen Zusammenarbeit zwischen Skoda Auto und Volkswagen cs
dc.title.alternative The challenge of an international cooperation between Skoda car and Volkswagen en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2006-01-16
dc.description.abstract-translated The topic of the thesis is the international cooperation between the German corporation Volkswagen and the Czech Skoda car company, which started in 1991 with a merger of these two. Using various analytic tools the positive and negative aspects of the Czech-German cooperation are researched with regards to the soft facts and the hard facts of the problem. The purpose of the thesis is to articulate recommendations that will lead to a successful international cooperation. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2612
dc.date.assigned 2005-10-07
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
rádlová_2006_bp.pdfBlocked 575.6Kb PDF View/Open
rádlová_2006_vp.pdf 363.5Kb PDF View/Open
rádlová_2006_op.pdf 190.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account