dc.contributor.advisor |
Přímal, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Šejdová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T08:13:00Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T08:13:00Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15349
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá sociálními médii, která jsou jedním z posledních vývojových stupňů masových médií. V teoretické části je popsána evoluce jednotlivých mass médií, především pak Internetu, který je základním kamenem fungování sociálních médii. S médii je úzce spjat také marketing, proto je v práci kapitola věnována srovnání klasického a digitálního marketingu. Seznam.cz, a.s. a Facebook, Inc., významné internetové společností poskytující sociální servery a webové stránky, jsou předmětem praktické části stejně jako jejich zakladatelé Mark Zuckerberg a Ivo Lukačovič. |
cs |
dc.format |
57 s. (79 229 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
673975 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociální média; Facebook; Seznam; Mark Zuckerberg; Ivo Lukačovič; Internet; vývoj mass médií; mass média; web
|
cs |
dc.subject |
Social media; Facebook; Seznam; Mark Zuckerberg; Ivo Lukačovič; Internet; mass media evolution; mass media; web
|
en |
dc.title |
Key Players in the Social Media Revolution ? Facebook, Inc., Seznam.cz, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Key Players in the Social Media Revolution ? Facebook, Inc., Seznam.cz, a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Atcheson, Hana |
|
dc.date.accepted |
2011-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the Social Media which have been one of the latest step within the evolution of mass media. In the theoretical part is described the emergence of several media, especially the Internet which is the keystone in the Social Media functioning. With media is closely associated also the marketing therefore there is a chapter focused on the comparison of classic and digital marketing. Seznam.cz, a.s. and Facebook, Inc., very important Internet companies providing the social servers and sites, are the subjects of the practical part as well as their founders Mark Zuckerberg and Ivo Lukačovič. |
en |
dc.description.department |
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
19588
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-01 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
sociální média
|
cs |
local.subject |
elektronický marketing
|
cs |
local.subject |
Facebook
|
cs |
local.subject |
social media
|
en |
local.subject |
electronic marketing
|
en |
local.subject |
Facebook
|
en |