,,Šamanské bubnování" jako možnost rozvoje připravenosti dětí v předškolním věku pro vstup do ZŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

,,Šamanské bubnování" jako možnost rozvoje připravenosti dětí v předškolním věku pro vstup do ZŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Machů, Eva
dc.contributor.author Scharfová, Ivana
dc.date.accessioned 2012-03-09T07:43:45Z
dc.date.available 2012-03-09T07:43:45Z
dc.date.issued 2011-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15318
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá otázkou, jak netradičním způsobem přispět k připravenosti dětí předškolního věku pro vstup do základní školy. Cílem práce je zjistit, zda program ,,šamanské bubnování? přispívá k rozvoji schopností a dovedností dětí předškolního věku pro vstup do základní školy. V teoretické části je vysvětlován vývoj dítěte v předškolním věku, jeho školní zralost a připravenost. Rámcově vzdělávací program pro předškolní věk je v diplomové práci popsán a využit v praktické části práce. Dále je věnována pozornost programu ,,šamanského bubnování?. Praktickou část tvoří sesta-vení škálového dotazníku, sestavení a aplikace programu ,,šamanské bubnování?. Na závěr praktické části je popsána evaluace programu ,, šamanského bubnování?. cs
dc.format 114 stran cs
dc.format.extent 3256052 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: Dítě předškolního věku cs
dc.subject Školní zralost cs
dc.subject Školní připravenost cs
dc.subject Rámcově vzdělávací program pro předškolní vzdělávání cs
dc.subject cs
dc.subject šamanské bubnování? cs
dc.subject Key words: pre-school /kindergarten child en
dc.subject school maturity en
dc.subject school readiness en
dc.subject National cur-riculum for kindergarten/pre-school education en
dc.subject ?Shamanic drumming? en
dc.title ,,Šamanské bubnování" jako možnost rozvoje připravenosti dětí v předškolním věku pro vstup do ZŠ cs
dc.title.alternative nebo "Shamanic Drumming" As A Helping Hand For Pre-school-aged-children Development Of Readiness For School Entry en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2011-06-09
dc.description.abstract-translated This diploma work deals with a non-traditional way of helping pre-school-aged-children to be ready for entry to basic school. The aim of this work is to find out whether the program of ?Shamanic drumming? adds to the development of abilities and skills of pre-school chil-dren in order to get them ready for school entry. The theoretical part of my diploma work explains the kindergarten-aged child development, child's maturity and readiness. The na-tional curriculum for pre-school-aged children is described and used in the practical part of this diploma work. There is also a part devoted to the program of ?Shamanic drumming?. The practical part consists of making a scale questionnaire, and of creating and application of the program ?Shamanic drumming?. The description of evaluation of the program ?Sha-manic drumming? is at the end of the practical part. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 19371
dc.date.assigned 2011-01-20
utb.result.grade E
local.subject přechod na základní školu cs
local.subject school attendance en


Files in this item

Files Size Format View
scharfová_2011_dp.pdf 3.105Mb PDF View/Open
scharfová_2011_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
scharfová_2011_op.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account