dc.contributor.advisor |
Porvazník, Ján
|
|
dc.contributor.author |
Kornfeilová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T07:39:25Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T07:39:25Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15310
|
|
dc.description.abstract |
Tématem mé bakalářské práce je Motivace a její vliv na zvyšování výkonnosti firmy. Tato problematika je aplikována na pobočku Komerční banky, a.s. v Hodoníně. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V první části jsou uvedeny teoretické poznatky o motivaci, jednotlivých motivačních teoriích a vztah mezi motivací, spokojeností a výkonem. V praktické části je prezentována charakteristika společnosti a dotazníkové šetření, které je zpracované do přehledných grafů. V závěru jsou návrhy opatření pro zlepšení motivace pracovníků. |
cs |
dc.format |
55 s. (69 030 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1813472 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
teorie motivace
|
cs |
dc.subject |
spokojenost
|
cs |
dc.subject |
výkon
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní analýza dotazníkového šetření
|
cs |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
motivation therories
|
en |
dc.subject |
satisfaction
|
en |
dc.subject |
performance
|
en |
dc.subject |
quantitative analysis of survey
|
en |
dc.title |
Motivace a její vliv na zvyšování výkonnosti firmy KB Hodonín, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Motivation and its impact on improving business performance KB Hodonín, a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lagová, Gabriela |
|
dc.date.accepted |
2011-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
Topics my bachelor work is the motivation and its impact on improving busines perfor-mance. I focused on the applied branch of Commercial Bank in Hodonín. My bachelor work is dividend into two parts. The first part dealt with the theoretical knowledge of the motivation, the motivation theories and the relationship between motivation, satisfaction and performance. The practical part presents the characteristic of a questionnaire, which is processed into the graphs. In conclusion, the proposed measures to improve staff motivation. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
22287
|
|
dc.date.assigned |
2011-04-04 |
|
utb.result.grade |
E |
|