Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Hošková, Radka
dc.date.accessioned 2012-03-09T07:15:22Z
dc.date.available 2012-03-09T07:15:22Z
dc.date.issued 2011-04-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15289
dc.description.abstract Diplomová práce na téma Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy podává přehled o možnostech využití interního PR. Práce popisuje, jak by měla správná interní komunikace fungovat a jaké jsou důsledky nesprávného využití. Cílem práce je poznat hodnoty zaměstnanců firmy a umět vytvořit takové firemní prostředí, ve které budou zaměstnanci spokojení a výkonní. cs
dc.format 81 s. (118 949 znaků) cs
dc.format.extent 3243133 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Interní komunikace cs
dc.subject Interní PR cs
dc.subject Employee Relations cs
dc.subject Firemní kultura cs
dc.subject Motivace cs
dc.subject Internal communication en
dc.subject Internal PR en
dc.subject Employee Relations en
dc.subject Corporate culture en
dc.subject Motivation en
dc.title Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy cs
dc.title.alternative The Effect of Different Forms of Internal PR on Corporate Culture, Attitudes and Values of Company Employees en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated The diploma thesis with the topic The effect of different forms of internal PR on corporate culture, attitudes and values of company employees gives an overview of how to utilize the internal PR. The thesis describes how the internal communication should function correctly and what the consequences of incorrect use-ment are. The goal is to identify the employee's needs and to be able to create a business environment in which employees are satisfied and productive. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18382
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
hošková_2011_dp.pdf 3.092Mb PDF View/Open
hošková_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word View/Open
hošková_2011_op.doc 121Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account