Značka v období krize
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Kocourek, Josef
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T07:09:17Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T07:09:17Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15278
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá zkoumáním nákupního chování spotřebitelů v období ekono-mické krize. Speciálně se pak zaměřuje na sortiment značkového oblečení, které je stěžejním obsahem předkládané kvalifikační práce. V teoretické práci je apelováno na správné vymezení všech stěžejních pojmů, jako značka, řízení značky, ekonomická krize a marke-tingový výzkum. V praktické části se diplomová práce zaměřuje na analýzu a interpetaci dat zjištěných z výzkumných sond, realizovaných v období 2008 a 2011. Zkoumá možný posun definovaných atributů v chování spotřebitele a doporučuje závěry vyvozené ze zjiš-těných dat. V projektové části se diplomová práce soustředí na projekt v podobě otevření nového obchodu značkového oblečení v centru Prahy a předkládá argumenty pro jeho rea-lizaci. |
cs |
dc.format |
85 s. |
cs |
dc.format.extent |
2265529 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Značka
|
cs |
dc.subject |
ekonomická krize
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
strategické řízení značky
|
cs |
dc.subject |
Brand
|
en |
dc.subject |
economic crisis
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
strategic brand management
|
en |
dc.title |
Značka v období krize |
cs |
dc.title.alternative |
Brand in the Economic Crisis |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horňák, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2011-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with consumer behaviour during the economic crisis. It is espe-cially focused on brand clothes as the main part of the thesis. The theoretical part of the thesis determines the fundamental keywords and terms such as brand, brand management, economic crisis and marketing research. The practical part of the thesis focuses on the analysis and interpretation of data gained from the researches that were realized during the years 2008 and 2011. It examines possible changes in consumer behaviour and suggests conclusions based on obtained data. The project part is focused on realisation of the special event ? the opening of a new brand clothes store in Prague. In this part the thesis gives arguments to support the implementa-tion. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18536
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account