Metody stanovení hodnoty zákazníka ve společnosti Bosch Rexroth, spol. s r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Metody stanovení hodnoty zákazníka ve společnosti Bosch Rexroth, spol. s r.o. |
Author: |
Vítek Měsíčková, Michaela
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Tématem diplomové práce jsou metody stanovení hodnoty zákazníka pro společnost Bosch Rexroth, spol. s r.o. Teoretická část je zaměřena především na vysvětlení základních pojmů souvisejících s problematikou hodnoty zákazníka a CRM (Customer Relationship Management). Odbor-ná literatura není v definici hodnoty zákazníka jednotná. V práci bude hodnota zákazníka vnímána vždy z pohledu společnosti. Dále jsou vysvětleny jednotlivé metody stanovení hodnoty zákazníka, které odborná literatura uvádí. Teorie také zahrnuje vysvětlení vztahu zákazníka a společnosti v souvislosti s jeho hodnotou pro společnost. Praktická část obsahuje představení společnosti Bosch Rexroth, spol. s r.o. a analýzy při-bližující její postavení na trhu. Jedná se o analýzu SWOT, PESTE analýzu. Na základě analýzy současného stavu marketingové komunikace, způsobu využití marketingové ko-munikace s ohledem na segmentaci zákazníků jsou navrženy možné metody stanovení hodnoty zákazníka pro společnost. Projektová část se zabývá zavedením CRM systému, vhodné segmentace zákazníků a riziky spojenými s možností ztráty zákazníka. Vypracovaný projekt je závěrem podroben nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15268
|
Date:
|
2011-05-02 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
21981
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account