Hodnotová orientace dětí a její utváření

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hodnotová orientace dětí a její utváření

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kraus, Blahoslav
dc.contributor.author Helisová, Lucie
dc.date.accessioned 2012-03-09T06:42:48Z
dc.date.available 2012-03-09T06:42:48Z
dc.date.issued 2011-04-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15251
dc.description.abstract Bakalářská práce s názvem Hodnotová orientace dětí a její utváření se zabývá problematikou tvorby hodnotové orientace u žáků staršího školního věku. V teoretické části jsou vymezeny pojmy hodnota, hodnotová orientace, jejich význam a způsob formování, charakteristika staršího školního věku a nejdůležitější změny v tomto období. Poslední kapitola se věnuje prostředí, ve kterém dochází k přenosu a formování hodnot. V praktické části se pomoci dotazníkového šetření dozvídáme o aktuálním hodnotovém žebříčku dnešních dětí a významu činitelů na výběr hodnot. cs
dc.format 59 s. cs
dc.format.extent 419474 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Hodnoty cs
dc.subject hodnotová orientace cs
dc.subject morálka cs
dc.subject období dospívání cs
dc.subject vývojové změny v období dospívání cs
dc.subject socializace cs
dc.subject rodina cs
dc.subject škola a osobnost učitele cs
dc.subject Value en
dc.subject value orientation en
dc.subject moral en
dc.subject puberty en
dc.subject changes in evolution en
dc.subject socialization en
dc.subject family en
dc.subject school and character of teacher en
dc.title Hodnotová orientace dětí a její utváření cs
dc.title.alternative Values orientation of children and its formation en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jůzlová, Hana
dc.date.accepted 2011-06-06
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis Value orientation of pubescents and its formation deals with problem of values and value orientation. The theoretical part describes values, value orientation, their sense and the way of formation, pubescence and the most important changes of this period. The last chapter is about the place where children reach the values. We know about value orientation and influence of subjects on value choices from questionaire research in practical part. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 17987
dc.date.assigned 2010-04-30
utb.result.grade A
local.subject děti školního věku cs
local.subject druhý stupeň základní školy cs
local.subject životní hodnoty cs
local.subject school children en
local.subject secondary school en
local.subject life values en


Files in this item

Files Size Format View
helisová_2011_bp.pdf 409.6Kb PDF View/Open
helisová_2011_vp.doc 27.5Kb Microsoft Word View/Open
helisová_2011_op.doc 28Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account