dc.contributor.advisor |
Kraus, Blahoslav
|
|
dc.contributor.author |
Helisová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T06:42:48Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T06:42:48Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15251
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce s názvem Hodnotová orientace dětí a její utváření se zabývá problematikou tvorby hodnotové orientace u žáků staršího školního věku. V teoretické části jsou vymezeny pojmy hodnota, hodnotová orientace, jejich význam a způsob formování, charakteristika staršího školního věku a nejdůležitější změny v tomto období. Poslední kapitola se věnuje prostředí, ve kterém dochází k přenosu a formování hodnot. V praktické části se pomoci dotazníkového šetření dozvídáme o aktuálním hodnotovém žebříčku dnešních dětí a významu činitelů na výběr hodnot. |
cs |
dc.format |
59 s. |
cs |
dc.format.extent |
419474 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Hodnoty
|
cs |
dc.subject |
hodnotová orientace
|
cs |
dc.subject |
morálka
|
cs |
dc.subject |
období dospívání
|
cs |
dc.subject |
vývojové změny v období dospívání
|
cs |
dc.subject |
socializace
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
škola a osobnost učitele
|
cs |
dc.subject |
Value
|
en |
dc.subject |
value orientation
|
en |
dc.subject |
moral
|
en |
dc.subject |
puberty
|
en |
dc.subject |
changes in evolution
|
en |
dc.subject |
socialization
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
school and character of teacher
|
en |
dc.title |
Hodnotová orientace dětí a její utváření |
cs |
dc.title.alternative |
Values orientation of children and its formation |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jůzlová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2011-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis Value orientation of pubescents and its formation deals with problem of values and value orientation. The theoretical part describes values, value orientation, their sense and the way of formation, pubescence and the most important changes of this period. The last chapter is about the place where children reach the values. We know about value orientation and influence of subjects on value choices from questionaire research in practical part. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
17987
|
|
dc.date.assigned |
2010-04-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
děti školního věku
|
cs |
local.subject |
druhý stupeň základní školy
|
cs |
local.subject |
životní hodnoty
|
cs |
local.subject |
school children
|
en |
local.subject |
secondary school
|
en |
local.subject |
life values
|
en |