Analýza komunikačních aktivit družstva OBZOR v oblasti zdravotnických potřeb
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Obadalová, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Bridziková, Ludmila
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T06:40:02Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T06:40:02Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15247
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této bakalářské práce je analyzovat doposud používané prvky marketingové komunikace výrobního družstva OBZOR a to v oblasti zdravotnického sortimentu. Dále pak vyhodnotit zjištěné výsledky a navrhnout vhodná řešení. První část je věnována teoretické charakteristice marketingové komunikace, jejich prvků a způsobům výzkumu. Praktická část se pak zaměřuje na popis firmy, analýzu jejich komunikačních aktivit, dotazníkové šetření a v neposlední řadě zhodnocení výsledků a na navrhnutí doporučení ke zlepšení. |
cs |
dc.format |
71 s. (80 914 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3011873 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
survey
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.title |
Analýza komunikačních aktivit družstva OBZOR v oblasti zdravotnických potřeb |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of the communication activities of the production team OBZOR in the field of medical supplies |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2011-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this thesis is to analyze the previously used elements of marketing communications production horizon and a team of medical products. Then evaluate the results and propose appropriate solutions. The first part is devoted to the theoretical characteristics of marketing communication, their elements and methods of research. The practical part is based on the company description, analysis of their communication activities, survey, and finally evaluate the results and to propose recommendations for improvement. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21233
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account