Analýza komunikačních aktivit družstva OBZOR v oblasti zdravotnických potřeb

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza komunikačních aktivit družstva OBZOR v oblasti zdravotnických potřeb

Show simple item record

dc.contributor.advisor Obadalová, Martina
dc.contributor.author Bridziková, Ludmila
dc.date.accessioned 2012-03-09T06:40:02Z
dc.date.available 2012-03-09T06:40:02Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15247
dc.description.abstract Předmětem této bakalářské práce je analyzovat doposud používané prvky marketingové komunikace výrobního družstva OBZOR a to v oblasti zdravotnického sortimentu. Dále pak vyhodnotit zjištěné výsledky a navrhnout vhodná řešení. První část je věnována teoretické charakteristice marketingové komunikace, jejich prvků a způsobům výzkumu. Praktická část se pak zaměřuje na popis firmy, analýzu jejich komunikačních aktivit, dotazníkové šetření a v neposlední řadě zhodnocení výsledků a na navrhnutí doporučení ke zlepšení. cs
dc.format 71 s. (80 914 znaků) cs
dc.format.extent 3011873 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject customer en
dc.subject marketing research en
dc.subject survey en
dc.subject communication mix en
dc.title Analýza komunikačních aktivit družstva OBZOR v oblasti zdravotnických potřeb cs
dc.title.alternative Analysis of the communication activities of the production team OBZOR in the field of medical supplies en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2011-06-10
dc.description.abstract-translated The subject of this thesis is to analyze the previously used elements of marketing communications production horizon and a team of medical products. Then evaluate the results and propose appropriate solutions. The first part is devoted to the theoretical characteristics of marketing communication, their elements and methods of research. The practical part is based on the company description, analysis of their communication activities, survey, and finally evaluate the results and to propose recommendations for improvement. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21233
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
bridziková_2011_bp.pdf 2.872Mb PDF View/Open
bridziková_2011_vp.pdf 736.9Kb PDF View/Open
bridziková_2011_op.pdf 862.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account