dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Petrášová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T06:37:05Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T06:37:05Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15244
|
|
dc.description.abstract |
Tématem mé bakalářské práce je analýza poskytovaných služeb firmou AB Facility, a.s. Je to společnost, která přebírá určité vedlejší činnosti firmám, aby tak samy měly dostatek času a pracovníků pro svoji hlavní činnost. Úkolem teoretické části bylo vypracovat literární rešerši z vyhledaných literárních zdrojů na téma služby. Zabývala jsem se základními fakty o službách, jejich klasifikací, vlastnostmi, ale také spokojeností zákazníků a fázemi jejich přeměny na loajálního zákazníka. V praktické části jsem na základě dotazníkového šetření zjišťovala, zda jsou zákazníci firmy AB Facility, a.s. spokojeni s jejich službami. Výsledky jsem interpretovala pomocí grafů a následně jsem navrhla možné postupy, jak by firma své služby mohla zlepšit. Nakonec jsem tyto návrhy podrobila nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
65 s. |
cs |
dc.format.extent |
2322878 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingové strategie v sektoru služeb
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
marketingový průzkum
|
cs |
dc.subject |
service
|
en |
dc.subject |
marketing mix of services
|
en |
dc.subject |
marketing strategies in the service sector
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Analýza poskytovaných služeb v AB Facility, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
The analysis of provided services at AB Facility, a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Muchová, Simona |
|
dc.date.accepted |
2011-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor thesis deals with the analysis of provided services of the AB Facility, a.s. It is a company which takes care of certain subordinate activities of other companies, so they have enough time and employees for their main function. The main goal of theoretical part was to elaborate literature search out of the selected literary sources on the theme the services. I was concerned with the basic facts of the services, their classifications, characteristics, but also I dealt with the customers? satisfaction and with phases of the change of the customer to the loyal one. The practical part was based on questionnaires. I was discovering if the customers of AB Facility, a.s. are satisfied with its services. I proposed some possible advances, which were based on the results of the questionnaires interpreted by the diagrams. These advances should help to the company to improve its services. Eventually, I put these proposals through the load and hazard operation study. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
22488
|
|
dc.date.assigned |
2011-04-04 |
|
utb.result.grade |
B |
|