Marketingové komunikace vybraného obchodního centra

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace vybraného obchodního centra

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Belková, Zuzana
dc.date.accessioned 2012-03-09T06:10:46Z
dc.date.available 2012-03-09T06:10:46Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15205
dc.description.abstract Diplomová práca sa zaoberá problematikou marketingových komunikácií z pohľadu ob-chodného centra. Prvú časť práce tvoria teoretické poznatky z tejto oblasti, praktická časť analyzuje marketingové nástroje konkrétneho obchodného centra a ich vnímanie zákaz-níkmi centra. Posledná časť sa venuje návrhu optimálneho komunikačného mixu. cs
dc.format 90 s. cs
dc.format.extent 3602404 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové komunikácie cs
dc.subject komunikačný mix cs
dc.subject obchodné centrum cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject shopping centre en
dc.title Marketingové komunikace vybraného obchodního centra cs
dc.title.alternative Marketing Communication of a Specific Shopping Centre en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated Diploma thesis is dealing with the problem of marketing communication from the perspec-tive of a shopping centre. First part of the thesis is composed of the theoretical facts from this field. The following practical part analyzes the tools of marketing communication of a specific shopping centre and its perception by the customers. Last part concentrates on the suggestion of an ideal communication mix. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18366
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
belková_2011_dp.pdf 3.435Mb PDF View/Open
belková_2011_vp.doc 337.5Kb Microsoft Word View/Open
belková_2011_op.doc 110Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account