Manažerské styly řízení a aplikace ve vybrané organizaci.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Manažerské styly řízení a aplikace ve vybrané organizaci.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Volek, René
dc.contributor.author Eichler, Tomáš
dc.date.accessioned 2012-03-09T05:22:40Z
dc.date.available 2012-03-09T05:22:40Z
dc.date.issued 2011-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15186
dc.description.abstract V teoretické části této bakalářské práce jsou obsaženy základní poznatky z oblasti managementu, marketingu a podnikové ekonomie. Tato část je rozdělena do čtyř podkapitol: manažeři a vývoj managementu, styly řízení, organizační struktura a marketingový výzkum. Praktická část se zabývá aplikování teorie do praxe, a to přímo na zaměstnance firmy. Prováděno bude pomocí dotazníku a následného vyhodnocení a stanovení příslušných závěrů. cs
dc.format 58 s. (52 542 znaků) cs
dc.format.extent 1776866 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject management cs
dc.subject styly cs
dc.subject řízení cs
dc.subject organizační struktura cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject management en
dc.subject styles en
dc.subject management en
dc.subject organizational structure en
dc.subject marketing research en
dc.title Manažerské styly řízení a aplikace ve vybrané organizaci. cs
dc.title.alternative Styles and methods of management and applications in the ex suisfed in organization. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kozílek, Rostislav
dc.date.accepted 2011-06-06
dc.description.abstract-translated The theoretical part of this thesis contains basic facts about management, marketing and business economics. This part is divided into four chapters: managers and management development, management styles, organizational structure and marketing research. The practical part deals with the application of theory to practice, either directly to the staff. Implementation will be through a questionnaire and subsequent evaluation and a set of conclusions. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/107 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21030
dc.date.assigned 2010-11-30
utb.result.grade B
local.subject management podniků cs
local.subject manažeři cs
local.subject company management en
local.subject executives en


Files in this item

Files Size Format View
eichler_2011_bp.pdf 1.694Mb PDF View/Open
eichler_2011_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
eichler_2011_op.pdf 45.00Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account