Projekt implementace e-commerce řešení ve společnosti ELPOS Josef Tkadlec s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Komínková, Miroslava
|
|
dc.contributor.author |
Tkadlec, Josef
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T05:21:56Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T05:21:56Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15183
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá návrhem a implemntací e-commerce řešení ve společnosti ELPOS Josef Tkadlec spol. s.r.o. V teoretické části jsou shrnuty veškeré důležité oblasti týkající se e-commecre, internetového marketingu a technické části projektu. Praktická část je pak věnována zpracování analýzy, jejíž výsledky vyústí v potřebu e-commerce řešení. Samotná realizace je popsána v projektové části. Na závěr nechybí vyhodnocení celého projektu a návrhy na zlepšení stávající situace. |
cs |
dc.format |
111 s. (24 316 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
2973379 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
e-commerce
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
redakční systém
|
cs |
dc.subject |
Joomla!
|
cs |
dc.subject |
Virtuemart
|
cs |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.subject |
Internet Marketing
|
en |
dc.subject |
Content Management System
|
en |
dc.subject |
Joomla!
|
en |
dc.subject |
Virtuemart
|
en |
dc.title |
Projekt implementace e-commerce řešení ve společnosti ELPOS Josef Tkadlec s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project to implement e-commerce solutions in company ELPOS Josef Tkadlec Ltd. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrubošová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2011-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis deals with design and implementation of e-commerce solution in company ELPOS Josef Tkadlec spol.s.r.o. The theoretical section summarizes all the important areas such as e-commerce, internet marketing and technical part of the project. The practical part is devoted to the analysis, the results of which lead in the need of e-commerce solution. Implementation itself is described in the project part. In conclusion there is the evaluation of the project and suggestions for the improvements of the current situation. |
en |
dc.description.department |
Ústav financí a účetnictví |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/172
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Finance |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Finance |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
22090
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account