Zefektivnění marketingových komunikací EUROPE DIRECT Olomouc
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Kyselová, Regina
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T05:03:24Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T05:03:24Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15150
|
|
dc.description.abstract |
Úvodní teoretická část bakalářské práce poukazuje na současné aspekty marketingového řízení organizací státní správy a využívání marketingových komunikací ve veřejném sekto-ru. Praktická část bakalářské práce představuje celoevropskou informační síť EUROPE DIRECT, její historii a cíle. Konkrétně pak analyzuje současné využívání marketingových komunikací střediska EUROPE DIRECT Olomouc s ohledem na cílové skupiny, poslání a globální cíle organizace. V závěru práce jsou doporučeny postupy a strategie, které na-pomohou ke zefektivnění marketingových komunikací. |
cs |
dc.format |
66 |
cs |
dc.format.extent |
2864098 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
corporate identity
|
cs |
dc.subject |
direct marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
marketing re-search
|
en |
dc.title |
Zefektivnění marketingových komunikací EUROPE DIRECT Olomouc |
cs |
dc.title.alternative |
Improving the Effectivity of Marketing Communication of EUROPE DIRECT Olomouc |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kamas, Patrik |
|
dc.date.accepted |
2011-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The introductory theoretical part of the bachelor thesis highlights the current aspects of marketing management of local authorities and the use of marketing communications in the public sector. The practical part of the bachelor thesis introduces Pan-European EUROPE DIRECT information network, its history and its objectives. It analyses the current use of marketing communications in the Olomouc branch of EUROPE DIRECT with regards to target groups, its global goals and also its role as an information provider. The final part of the thesis contains recommendations of procedures and strategies which can help to make marketing communications more effective. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18697
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
D |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account