dc.contributor.advisor |
Chudý, Štefan
|
|
dc.contributor.author |
Nevělíková, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T04:59:05Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T04:59:05Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15139
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá problematikou šikany, konkrétně informovaností učitelů základních škol o dané problematice, jelikož znalost určitého problému je základem prevence jakékoliv problematiky. Cílem práce bylo pomocí dotazníkového šetření zjistit, zda poskytuje škola učitelům dostatek informací ohledně šikany, zda samotní učitelé mají zájem o získávání těchto informací nebo jaká je jejich znalost školských dokumentů týkajících se pro-blematiky šikany. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy související se šikanou jako je prevence, agresor nebo oběť. V poslední kapitole jsou vyjmenovány dostupné zdroje informací, ať už pro pedagogy, žáky, studenty a jejich rodiče nebo kohokoliv, kdo by se chtěl o šikaně něco dozvědět. |
cs |
dc.format |
81 s. (15 584 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
6357811 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
šikana
|
cs |
dc.subject |
agresor
|
cs |
dc.subject |
oběť
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
informovanost
|
cs |
dc.subject |
bullying
|
en |
dc.subject |
aggressor
|
en |
dc.subject |
victim
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.subject |
awareness
|
en |
dc.title |
Informovanost učitelů základních škol v okrese Uherské Hradiště o problematice šikany |
cs |
dc.title.alternative |
Awareness of primary school teachers in the region of the issue of bullying |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kašpárková, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2011-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with bullying, particularly awareness of primary school teachers on the issue, since knowledge of a problem is essential to prevent any problems. The aim was to use survey to determine whether the school provides teachers with enough information about bullying, whether teachers themselves are interested in obtaining this information or what their knowledge of school documents concerning the problems associated with the bullying. The theoretical part focuses on the basic concepts related such as bullying prevention, victim or aggressor. The last chapter lists the available sources of information, whether for teachers, pupils, students and their parents or anyone, who wants to learn something about bullying. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19453
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-20 |
|
utb.result.grade |
D |
|
local.subject |
učitelé
|
cs |
local.subject |
informovanost
|
cs |
local.subject |
šikana
|
cs |
local.subject |
teachers
|
en |
local.subject |
awareness
|
en |
local.subject |
bullying
|
en |