1. Teoretická část: Umělecká postprodukce v analogové fotografii 2. Praktická část: a) Dredy b) Tintoretto
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Maximová, Anna
|
|
dc.contributor.author |
Györe, Filip
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T04:54:40Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T04:54:40Z |
|
dc.date.issued |
2011-09-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15133
|
|
dc.description.abstract |
V mojej práci sa venujem postprodukčným procesom ktoré využívali vo svojej tvorbe fotografi slovenskej novej vlny. Rozoberám ich z technologického hľadiska a skúmam aký majú vplyv na vnímanie výslednej fotografie. |
cs |
dc.format |
50 |
cs |
dc.format.extent |
4459179 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
sk |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Slovenská nová vlna
|
cs |
dc.subject |
Inscenovaná fotografia
|
cs |
dc.subject |
Aranžovaná fotografia
|
cs |
dc.subject |
Peter Župník
|
cs |
dc.subject |
Rudo Prakop
|
cs |
dc.subject |
Jano Pavlík
|
cs |
dc.subject |
Kamil Varga
|
cs |
dc.subject |
Miro Švolík
|
cs |
dc.subject |
Slovak New Wave
|
en |
dc.subject |
Staged photography
|
en |
dc.subject |
photo ops
|
en |
dc.subject |
Peter Župník
|
en |
dc.subject |
Rudo Prakop
|
en |
dc.subject |
Jano Pavlík
|
en |
dc.subject |
Kamil Varga
|
en |
dc.subject |
Miro Švolík
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Umělecká postprodukce v analogové fotografii 2. Praktická část: a) Dredy b) Tintoretto |
cs |
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: Art Postproduction in Analogue Photography 2. Practical Part: a) Dreadlocks b) Tintoretto |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Fišerová, Lucia |
|
dc.contributor.referee |
Jindra, Jan |
|
dc.date.accepted |
2011-10-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my work I deal with post-production process which were using by photographers of New Slovak Wave in their productions. I analyze them from a technological point of view and examine how they impact the perception of the resulting photographs. |
en |
dc.description.department |
Ústav reklamní fotografie a grafiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/129
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - Reklamní fotografie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Advertising Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Fine Arts |
en |
dc.identifier.stag |
22983
|
|
dc.date.assigned |
2011-06-21 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account