Festival amatérského divadla Hobblík & Mumraj!

DSpace Repository

Language: English čeština 

Festival amatérského divadla Hobblík & Mumraj!

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Moczerniuk, Adam
dc.date.accessioned 2012-03-09T04:46:53Z
dc.date.available 2012-03-09T04:46:53Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15124
dc.description.abstract Aby organizace užívající art marketingu dosáhly úspěchu je nutné kvalitní provedení jed-notlivých nástrojů marketingového a komunikačního mixu. Pokud jednotlivé nástroje spo-lupracují, síly se násobí a mají větší účinek na potenciálního návštěvníka kulturní události. Tato práce v teoretické části vyjmenovává a popisuje nástroje užívané v art marketingu, zatímco v praktické části jsou teoretické poznatky porovnány s praktickými a nástroje marketingu divadelního festivalu Hobblík & Mumraj! analyzovány. cs
dc.format 65 204 cs
dc.format.extent 842847 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketing kultury cs
dc.subject art marketing cs
dc.subject festival amatérského divadla Hobblík & Mumraj! cs
dc.subject propagace festivalu cs
dc.subject divadlo cs
dc.subject marketing en
dc.subject cultural marketing en
dc.subject art marketing en
dc.subject Amateur theatre festival Hobblík & Mumraj! en
dc.subject festival promotion en
dc.subject theatre en
dc.title Festival amatérského divadla Hobblík & Mumraj! cs
dc.title.alternative Amateur Theatre Festival Hobblik & Mumraj! en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated In order to reach success, it?s necessary for organizations, which are using art marketing, to be precise in finishing each of the tools of the marketing and communication mix. If the tools are cooperating, their power multiplies a they have bigger impact on potential visitor of the cultural event. This work in it?s theoretical part lists and describes tools which are used in art marketing, while in the practical part is the theoretical knowledge compared to the practical and tools of the Hobblík & Mumraj! festival are analysed. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 22826
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
moczerniuk_2011_bp.pdf 823.0Kb PDF View/Open
moczerniuk_2011_vp.doc 123Kb Microsoft Word View/Open
moczerniuk_2011_op.doc 121Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account