dc.contributor.advisor |
Tučková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Doležalová, Kamila
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T04:43:26Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T04:43:26Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15114
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé diplomové práce je vytvořit projekt na podporu cestovního ruchu v turistické lokalitě Moravského Slovácka. Zvolila jsem formu nového produktu cestovního ruchu, který má zvýšit návštěvnost nejen jednotlivých památek, ale i celého Slovácka. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části vymezuji základní pojmy cestovního ruchu, charakterizuji analytické metody, jež jsem v práci použila, a přibližuji jednotlivé atraktivity cestovního ruchu, jež jsou součástí produktu cestovního ruchu. V praktické části je zpracována analýza současné nabídky a poptávky v cestovním ruchu na Slovácku a dále je zde rozpracován nový produkt cestovního ruchu ? jeho charakteristika, personální a technické zajištění, marketingový mix i nezbytné kalkulace. |
cs |
dc.format |
108 s. + 11 s. |
cs |
dc.format.extent |
5197202 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
produkt cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
nabídka cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
poptávka v cestovním ruchu
|
cs |
dc.subject |
segmentace trhu
|
cs |
dc.subject |
kalkulace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
product of tourism
|
en |
dc.subject |
tourism supply
|
en |
dc.subject |
tourism demand
|
en |
dc.subject |
market segmentation
|
en |
dc.subject |
calculation
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.title |
Projekt na podporu cestovního ruchu v turistické lokalitě Moravského Slovácka |
cs |
dc.title.alternative |
The project for support of tourism in the tourist locality of Moravian Slovácko |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovančíková, Irena |
|
dc.date.accepted |
2011-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective of this thesis is to create a project for support of tourism in the tourist locality of Moravian Slovácko. For this project I chose a form of a new product of tourism, which is to increase a visit rate of individual tourist monuments (or sites) as well as of the whole region Slovácko. The thesis is divided into two parts - the part theoretical and the part practical. In the theoretical part I first of all define basic concepts of tourism, characterize analytical methods used in the thesis and eventually I describe individual tourist sites which are part of the new product of tourism in Slovácko. The practical part consists of an analysis of the current supply and demand of tourism in Slovácko and the elaborated new product of tourism in the region Slovácko - its characteristic, personal and technical resources, marketing mix as well as necessary calculations. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/176
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21194
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
B |
|