Vizuální styl vysílání televizní stanice
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Ondroušek, Václav
|
|
dc.contributor.author |
Hučková, Olga
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T04:40:01Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T04:40:01Z |
|
dc.date.issued |
2011-09-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15109
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je zaměřena na fenomén současného grafického designu Motion Graphic Design. Konkrétně se zabývá televizní grafikou v souvislosti s rozvojem nových médií a rychlým technologickým vývojem v posledních letech. Teoretická část vymezuje pojem a terminologii Motion Graphics, popisuje vývoj a především aktuální stav tohoto oboru se zaměřením na televizní motion grafiku. Řeší vizuální styl televizního vysílání jak z estetického, tak z technologického hlediska. Praktická část aplikuje teoretické poznatky v praxi a na základě analýzy konkrétního segmentu trhu popisuje vlastní projekt vizuálního stylu vysílání televizní stanice zaměřené na módu a design. Výsledkem je komplexní řešení zahrnující logotyp a jednotnou vizuální identitu aplikovatelnou ve všech médiích. |
cs |
dc.format |
|
cs |
dc.format.extent |
4212098 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Motion grafika
|
cs |
dc.subject |
televizní branding
|
cs |
dc.subject |
televizní grafika
|
cs |
dc.subject |
vizuální styl
|
cs |
dc.subject |
sebe-propagace
|
cs |
dc.subject |
design vysílání
|
cs |
dc.subject |
digitální TV
|
cs |
dc.subject |
Motion Graphics
|
en |
dc.subject |
TV Branding
|
en |
dc.subject |
On Air Graphics
|
en |
dc.subject |
Corporate Design
|
en |
dc.subject |
Self-promotion
|
en |
dc.subject |
Broadcast Design
|
en |
dc.subject |
Digital TV
|
en |
dc.title |
Vizuální styl vysílání televizní stanice |
cs |
dc.title.alternative |
Visual Identity of a Fictitious TV Channel |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Čada, Jan |
|
dc.date.accepted |
2011-10-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The focus of this Master thesis is Motion Graphic Design the contemporary graphic design phenomenon. It specifically deals with broadcast graphics in the context of fast new media and technology development in recent years. The theoretical part explains Motion Graphics term and terminology, describes evolution and recent situation of that area with focus on broadcast motion graphics. Deals with both aesthetic and technology viewpoint of TV broadcast corporate identity. The practical part practise theoretical knowledge and on the specific market segment analytic basis describes fashion and design television channel visual identity project. The result is complex solution including logotype and unified visual identity applicable to all media. |
en |
dc.description.department |
Ústav vizuální tvorby |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/189
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - Vizuální komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Visual Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Fine Arts |
en |
dc.identifier.stag |
20229
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
E |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account