dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Chytilová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T04:39:23Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T04:39:23Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15108
|
|
dc.description.abstract |
Pojednávání o strategii propagace kultury města Šternberka tvoří základní průřez proble-matikou komunikace kultury města. Teoretická podstata marketingových komunikací je tak přizpůsobena potřebám zvýšit potencionál kulturních aktivit pomocí nástrojů městského marketingu. První část diplomové práce se zabývá základními faktory rozvoje kultury pro místní obyvatele. Navazující praktická část konkretizuje socio-kulturní prostředí mik-roregionu Šternbersko, které je pro rozmach v této oblasti zásadní. Navrhovaný projekt komunikační strategie Městských kulturních zařízení je vypracován na základě poznatků z analýzy konkurence, hloubkového rozhovoru o vnímání kulturního prostředí šternberskými obyvateli a určení kladných a záporných stránek MKZ s použitím analýzy SWOT. Podklad pro zefektivnění propagačního působení je zacílen na širokou veřejnost obyvatel Šternberka, nikoli na turisty. Proto se mnohé nástroje reklamy velmi liší od těch komunikující cestovní ruch. |
cs |
dc.format |
134 s. |
cs |
dc.format.extent |
2785761 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Město
|
cs |
dc.subject |
rozvoj obce
|
cs |
dc.subject |
strategické plánování
|
cs |
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
marketing města
|
cs |
dc.subject |
marketingové komu-nikace
|
cs |
dc.subject |
marketingové nástroje
|
cs |
dc.subject |
situační analýzy
|
cs |
dc.subject |
Šternberk
|
cs |
dc.subject |
příspěvková organizace MKZ
|
cs |
dc.subject |
City
|
en |
dc.subject |
community development
|
en |
dc.subject |
strategic planning
|
en |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
city marketing
|
en |
dc.subject |
marketing commu-nications
|
en |
dc.subject |
marketing tools
|
en |
dc.subject |
situational analysis
|
en |
dc.subject |
Šternberk
|
en |
dc.subject |
an organization MKZ
|
en |
dc.title |
Strategie propagace kultury města Šternberka |
cs |
dc.title.alternative |
Strategy for the Promotion of Culture Town Šternberk |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2011-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
Discussion about the strategy promotion in culture of town Šternberk is midship of the pro-blematic of cultural communication of city. The theoretical nature of marketing communicati-ons is about the needs and their potential how to increase cultural activities city's marketing. The first part deals with the fundamental factors of development of culture for local residents. Followed a practical section specifies the socio-cultural environment of Šternberk. Project's communication strategy of MKZ is drawn up based on the findings from the analysis of competition, ranging conversation about the perception of the cultural environment Šternberk residents and determine the strengths and weaknesses MKZ using SWOT analysis. Basis for more effective promotional activity is aimed at the general public residents, not tourists. Therefore, many advertising tools are very different from those of communicating tourism. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18388
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|