Facebook a nové trendy v marketingové komunikaci Rock Rádia
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Sznapka, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T04:21:23Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T04:21:23Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15074
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje novým trendům v marketingové komunikaci Rock Rádií a komunikaci prostřednictvím sociální sítě Facebook. Hlavní část této práce dokumentuje profil Rock Rádií na Facebooku. Autor ve své práci popisuje český rozhlasový trh a zabývá se obecně významem sociálních sítí a nových trendů v marketingové komunikaci rozhlasové stanice. Zkoumá nové trendy využité v rámci marketingové komunikace Rock Rádií. Hodnotí, definuje slabá místa a rezervy této komunikace a navrhuje možnosti změn, jež by vedly k jejich odstranění. |
cs |
dc.format |
140 s. (199 347 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3990425 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Nové trendy
|
cs |
dc.subject |
nová média
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
RadioProjekt
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
rozhlasové formáty
|
cs |
dc.subject |
Rock Rádio
|
cs |
dc.subject |
rozhlasový trh
|
cs |
dc.subject |
New trends
|
en |
dc.subject |
new media
|
en |
dc.subject |
social networking sites
|
en |
dc.subject |
RadioProject
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
radio formats
|
en |
dc.subject |
Rock Rádio
|
en |
dc.subject |
radio market
|
en |
dc.title |
Facebook a nové trendy v marketingové komunikaci Rock Rádia |
cs |
dc.title.alternative |
Facebook and New Trends in Marketing Communication of Rock Rádio Station |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Weberová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2011-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Master thesis deals with the new trends in marketing communication of Rock Radio Stations and communication via the on-line social networking site Facebook. The main part of this work documents the profile of Rock Radio on Facebook. The author in his work describes the situation on the Czech radio market and ponders the general importance of the social network sites and new trends in marketing communication of radio stations. He examins the new trends used in marketing communications of Rock Radio Stations. The author also evaluates and defines the weaknesses and provisions of Rock Radio marketing communcation and suggests the possible changes that would lead to their elimination. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18609
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account