Facebook a nové trendy v marketingové komunikaci Rock Rádia

DSpace Repository

Language: English čeština 

Facebook a nové trendy v marketingové komunikaci Rock Rádia

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Sznapka, Petr
dc.date.accessioned 2012-03-09T04:21:23Z
dc.date.available 2012-03-09T04:21:23Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15074
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje novým trendům v marketingové komunikaci Rock Rádií a komunikaci prostřednictvím sociální sítě Facebook. Hlavní část této práce dokumentuje profil Rock Rádií na Facebooku. Autor ve své práci popisuje český rozhlasový trh a zabývá se obecně významem sociálních sítí a nových trendů v marketingové komunikaci rozhlasové stanice. Zkoumá nové trendy využité v rámci marketingové komunikace Rock Rádií. Hodnotí, definuje slabá místa a rezervy této komunikace a navrhuje možnosti změn, jež by vedly k jejich odstranění. cs
dc.format 140 s. (199 347 znaků) cs
dc.format.extent 3990425 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Nové trendy cs
dc.subject nová média cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject RadioProjekt cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject rozhlasové formáty cs
dc.subject Rock Rádio cs
dc.subject rozhlasový trh cs
dc.subject New trends en
dc.subject new media en
dc.subject social networking sites en
dc.subject RadioProject en
dc.subject marketing communication en
dc.subject radio formats en
dc.subject Rock Rádio en
dc.subject radio market en
dc.title Facebook a nové trendy v marketingové komunikaci Rock Rádia cs
dc.title.alternative Facebook and New Trends in Marketing Communication of Rock Rádio Station en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated The Master thesis deals with the new trends in marketing communication of Rock Radio Stations and communication via the on-line social networking site Facebook. The main part of this work documents the profile of Rock Radio on Facebook. The author in his work describes the situation on the Czech radio market and ponders the general importance of the social network sites and new trends in marketing communication of radio stations. He examins the new trends used in marketing communications of Rock Radio Stations. The author also evaluates and defines the weaknesses and provisions of Rock Radio marketing communcation and suggests the possible changes that would lead to their elimination. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18609
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
sznapka_2011_dp.pdf 3.805Mb PDF View/Open
sznapka_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word View/Open
sznapka_2011_op.doc 125.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account