dc.contributor.advisor |
Šramová, Blandína
|
|
dc.contributor.author |
Hasík, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T04:17:46Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T04:17:46Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15067
|
|
dc.description.abstract |
Lidské jednání je, do určité míry, determinováno základními pudy a emocemi. Podle jedné z teorií o vzniku člověka, teorie evoluční, je to dáno vrozenými genetickými dispozicemi, které nám a našemu genomu pomáhají v boji o přežití. Jednou z těchto dispo-zic je strach. V této práci bych chtěl zjistit, jak je strachu využíváno v mediální a marketin-gové komunikaci. A také bych chtěl poukázat na to, že jako marketingovou komunikaci můžeme posuzovat takovou persvazivní komunikaci či jakoukoliv jinou manipulaci, která je prováděna za účelem získání prospěchu ať otevřeně nebo skrytě. |
cs |
dc.format |
75 |
cs |
dc.format.extent |
2575636 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
strach
|
cs |
dc.subject |
spirála mlčení
|
cs |
dc.subject |
agenda setting
|
cs |
dc.subject |
gatekeeping
|
cs |
dc.subject |
informační podvýživa
|
cs |
dc.subject |
fear
|
en |
dc.subject |
spiral of silence
|
en |
dc.subject |
agenda setting
|
en |
dc.subject |
gatekeeping
|
en |
dc.subject |
information malnutrition
|
en |
dc.title |
Emoce strachu v mediálních komunikacích |
cs |
dc.title.alternative |
Fear as Emotion in Media Communications |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zavřelová, Veronika |
|
dc.date.accepted |
2011-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
To some extent, human behavior is determined by the basic instincts and emotions. According to one theory about the origin of man, the evolution theory, this is due to inher-ited genetic predispositions, which keep helping us and our genome to fight for survival. Fear is one of these dispositions. In this work I would like to know how fear is used in me-dia and marketing communications. I would also like to point out that as a marketing com-munications we can consider any persuasive communication or any other operation, which is performed to obtain the benefit, either openly or covertly. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18521
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
E |
|