dc.contributor.advisor |
Novosadová, Leona
|
|
dc.contributor.author |
Mahdalová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T03:47:45Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T03:47:45Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15023
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků firmy DITIPO, a.s. V teoretické části se má práce zabývá vysvětlením základních pojmů souvisejících s touto problematikou. Zaměřila jsem se na produkt, spokojenost zákazníků, systém CRM, možnosti segmentace, zacílení na správné zákazníky a marketingový výzkum. V praktické části je popsána společnost DITIPO, a.s., charakteristika produktů a rozdělení jejich zákazníků. K vypracování mé bakalářské práce jsem použila marketingový průzkum, který byl zaměřen na zjištění spokojenosti nezávislých maloobchodních zákazníků firmy DITIPO, a.s Průzkum probíhal pomocí dotazníku. V závěru jsou uvedeny výsledky dotazníkového průzkumu a návrhy, které by mohly vést ke zvýšení spokojenosti zákazníka a efektivity prodeje. |
cs |
dc.format |
60 |
cs |
dc.format.extent |
1804893 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Zákazník
|
cs |
dc.subject |
potřeby zákazníka
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
systém CRM
|
cs |
dc.subject |
B2B
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
Customer
|
en |
dc.subject |
System CRM
|
en |
dc.subject |
Market research
|
en |
dc.subject |
Questionnaire
|
en |
dc.subject |
Segmentation
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti zákazníků firmy DITIPO, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Customers' satisfaction of company DITIPO, JSC. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vránová, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2011-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor assignment focuses on determining the current In the theoretical part of my assignment I have concentrated on description of basic terms considering the customers' service, CRM system, segmentation possibilities, aiming on the potential customers and marketing research. Within the practical part I have described the company DITIPO, JSC, its product and criteria for customer segmentation. Furthermore I have used market research aimed to find out the level of satisfaction on our retail customers. Therefore the technique of questionnaire was implemented. Its results and proposals recommendation, which should lead to customer satisfaction and sale effectivity increase, are reported within the conclusion. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21334
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
B |
|