Socializace dvojčat v předškolním a mladším školním věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Socializace dvojčat v předškolním a mladším školním věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Marášková, Ivana
dc.contributor.author Zbranková, Helena
dc.date.accessioned 2012-03-09T03:17:35Z
dc.date.available 2012-03-09T03:17:35Z
dc.date.issued 2011-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14978
dc.description.abstract Diplomová práce přibližuje problematiku socializace dvojčat v předškolním a mladším školním věku. Je členěna na dvě základní části: teoretickou a praktickou. První kapitola teoretické části práce je zaměřena na charakteristiku dvojčat. Další kapitoly práce se zabý-vají socializací dvojčat s důrazem na vývojová období předškolního a mladšího školního věku a vlivem rodiny, jako důležité společenské jednotky, která předává dítěti sociální do-vednosti tím, že ovlivňuje jeho vývoj. Výzkum v praktické části je zaměřen na rodiny s dvojčaty a dospělá dvojčata. Cílem výzkumu je zmapovat problematiku vytváření vlastní identity dvojčat v předškolním a mladším školním věku a přístup rodičů k vytváření vlastní identity dvojčat. cs
dc.format 84 s. + 46 s. rozhovory cs
dc.format.extent 737992 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dvojčata cs
dc.subject socializace cs
dc.subject rodina cs
dc.subject výchova cs
dc.subject vývojová období cs
dc.subject identita cs
dc.subject twins en
dc.subject socialization en
dc.subject family en
dc.subject education en
dc.subject developmental period en
dc.subject identity en
dc.title Socializace dvojčat v předškolním a mladším školním věku cs
dc.title.alternative Socialization of twins in preschool and school age en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zajitzová, Eliška
dc.date.accepted 2011-06-06
dc.description.abstract-translated The thesis approaches the issue of socialization of twins in preschool and early school age. It is divided into two parts: theoretical and practical. The first theoretical chapter is focused on the characteristics of the twins. Other chapters deal with the socialization of twins with an emphasis on the development of preschool and early school age and family influence, as an important social unit, which transfers the child social skills that affect its development. Research in the practical section is aimed at families with twins and adult twins. This research aims to map the problem of creating its own identity, twins in preschool and early school age and parents' access to create their own identity twins. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 19438
dc.date.assigned 2011-01-21
utb.result.grade B
local.subject předškolní věk cs
local.subject mladší školní věk cs
local.subject dvojčata cs
local.subject preschoolers en
local.subject younger school age en
local.subject twins en


Files in this item

Files Size Format View
zbranková_2011_dp.pdf 720.6Kb PDF View/Open
zbranková_2011_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open
zbranková_2011_op.doc 47Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account