Analýza úrovně implementace CRM ve firmě Visimpex, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza úrovně implementace CRM ve firmě Visimpex, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Novosádová, Pavlína
dc.date.accessioned 2012-03-09T03:02:01Z
dc.date.available 2012-03-09T03:02:01Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14950
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky ve společnosti Visimpex, a.s. Cílem bakalářské práce je na základě analýzy současného stavu navrhnout vhodná řešení pro zlepšení vztahů se zákazníky. V teoretické části se věnuji vysvětlení klíčových prvků řízení vztahů se zákazníky. V praktické části jsem se zaměřila na představení společnosti Visimpex, a.s., na analýzu současného stavu a na návrh pro zlepšení řízení vztahů se zá-kazníky. Nakonec jsem návrh doporučení podrobila nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 74 s. cs
dc.format.extent 2411179 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Customer Relationship Management cs
dc.subject CRM cs
dc.subject řízení vztahů se zákazníky cs
dc.subject péče o zákazníky cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.subject CRM en
dc.subject Customer?s Care en
dc.subject Customer?s Satisfaction en
dc.title Analýza úrovně implementace CRM ve firmě Visimpex, a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of the Level of Implementation of CRM in Company Visimpex, a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2011-06-08
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on customer relationship management in company Visimpex, a.s. The aim of the thesis is to propose suitable solutions for improvement of customer relations based on analysis of the current state. In theoretical part, I described the key points of custommer relationship management. In practical part, I introduced the company Visimpex, a.s., I analysed the current state and gave an proposal for improvement of cus-tomer relationship management. In conclusion I did cost and risk analysis of suggested recommendations. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22303
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
novosádová_2011_bp.pdfBlocked 2.299Mb PDF View/Open
novosádová_2011_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open
novosádová_2011_op.doc 69.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account