dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Novosádová, Pavlína
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T03:02:01Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T03:02:01Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14950
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky ve společnosti Visimpex, a.s. Cílem bakalářské práce je na základě analýzy současného stavu navrhnout vhodná řešení pro zlepšení vztahů se zákazníky. V teoretické části se věnuji vysvětlení klíčových prvků řízení vztahů se zákazníky. V praktické části jsem se zaměřila na představení společnosti Visimpex, a.s., na analýzu současného stavu a na návrh pro zlepšení řízení vztahů se zá-kazníky. Nakonec jsem návrh doporučení podrobila nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
74 s. |
cs |
dc.format.extent |
2411179 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
péče o zákazníky
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
Customer?s Care
|
en |
dc.subject |
Customer?s Satisfaction
|
en |
dc.title |
Analýza úrovně implementace CRM ve firmě Visimpex, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of the Level of Implementation of CRM in Company Visimpex, a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Harantová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2011-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on customer relationship management in company Visimpex, a.s. The aim of the thesis is to propose suitable solutions for improvement of customer relations based on analysis of the current state. In theoretical part, I described the key points of custommer relationship management. In practical part, I introduced the company Visimpex, a.s., I analysed the current state and gave an proposal for improvement of cus-tomer relationship management. In conclusion I did cost and risk analysis of suggested recommendations. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
22303
|
|
dc.date.assigned |
2011-04-04 |
|
utb.result.grade |
B |
|