dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Cholasta, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T02:44:30Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T02:44:30Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14927
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce by měla čtenáře seznámit s možnostmi využití, jaké poskytují současné sociální sítě v marketingové komunikaci u malých a středních společností. Cílem mé bakalářské práce je ukázat, jaké možnosti poskytují sociální sítě při podpoře prodeje, podpoře značky, zvýšení návštěvnosti webu případně E-shopu. Vyhodnocuji, jaký prostor poskytují sociální sítě k propagaci a jejich možnosti zpětné vazby. Chci ukázat, že firemní stránky na sociálních sítích mohou být v dnešní době firemní konkurenční výhodou a vhodným prostředkem pro reklamu a propagaci firmy. Předkládám metody, které mohou povzbudit prodej a umožňují vytvořit loajální fanouškovské jádro s možností získávání dalších možných zákazníků. Na praktických příkladech ukazuji, že sociální sítě mohou být velmi efektivním a přitom nesmírně levným prostředkem reklamy. V praktické části se zabývám kampaní firmy Muskulvit na sociální síti facebook a vyhodnocením výzkumu zaměřeného na vnímání sociálních sítí při komunikaci se zákazníky. |
cs |
dc.format |
65 |
cs |
dc.format.extent |
2661555 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
Komunikace
|
cs |
dc.subject |
Social network
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Communications
|
en |
dc.title |
Sociální sítě - jejich využití pro malé a střední společnosti |
cs |
dc.title.alternative |
Social Networks - Use for Small and Medium Companies |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2011-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
Thesis Bachelors should acquaint the reader with the possibilities of recovery under the current social networks in marketing communications for small and medium-sized companies. The aim of this paper is to show how social networks provide opportunities to promote sales, branding, increase site traffic or E-shop. Evaluating what space, the social network to promote their opportunities and feedback. I want to show that corporate social networking sites can be in today competitive business advantage and a suitable vehicle for advertising and promotion company. I present methods that may encourage the sale and allow you to create a loyal fan to the core of other potential options for customers. The practical examples show that social networks can be very effective, yet extremely inexpensive means of advertising. The practical part deals with companies Muskulvit campaigns on social networking site Facebook and evaluation of research on perceptions of social networks to communicate with customers. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18689
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
D |
|