dc.contributor.advisor |
Marášková, Ivana
|
|
dc.contributor.author |
Balcarová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T02:42:08Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T02:42:08Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14921
|
|
dc.description.abstract |
Práce s názvem ?Inkluzivní vzdělávání a zkušenost s jeho realizací na konkrétní střední odborné škole v Ostravě? se zabývá zkoumáním vnímání tohoto procesu samotnými aktéry, jimiž jsou v tomto případě dva vybraní žáci se speciálními vzdělávacími potřebami, jejich rodiče a učitelé. Teoretická část přináší objasnění některých základních pojmů z oblasti inkluze a inkluzivního vzdělávání. Praktická část seznamuje čtenáře s výzkumem provedeným formou polostrukturovaného rozhovoru na střední odborné škole v Ostravě. |
cs |
dc.format |
55 s. (162 768) |
cs |
dc.format.extent |
1573347 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
inkluze
|
cs |
dc.subject |
inkluzivní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
|
cs |
dc.subject |
speciální pedagogika
|
cs |
dc.subject |
žáci s tělesným postižením
|
cs |
dc.subject |
individuální vzdělávací plán
|
cs |
dc.subject |
inclusion
|
en |
dc.subject |
inclusive education
|
en |
dc.subject |
pupils with special educational needs
|
en |
dc.subject |
special education
|
en |
dc.subject |
students with disabilities
|
en |
dc.subject |
individual education plan
|
en |
dc.title |
Inkluzivní vzdělávání a zkušenost s jeho realizací na konkrétní střední odborné škole v Ostravě |
cs |
dc.title.alternative |
Inclusive Education and Experience of Its Implementation on a Particular Secondary School in Ostrava |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2011-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work, entitled "Inclusive Education and Experience of Its Implementation on a Particular Secondary School in Ostrava," focuses on exploring the perception of this process by participant themselves - two selected pupils with special educational needs, their parents and teachers. The theoretical part provides clarification of some basic concepts of inclusion and inclusive education. The practical part introduces the reader to research conducted through semi-structured interview at the vocational secondary school in Ostrava. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19374
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-20 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
integrace
|
cs |
local.subject |
střední školství
|
cs |
local.subject |
integration
|
en |
local.subject |
secondary schooling
|
en |