dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Strašáková, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T02:14:10Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T02:14:10Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14869
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá motivací k učení u dětí se specifickými poruchami učení mladšího školního věku. Teoretická část se věnuje motivaci z obecného hlediska, včetně motivačních zdrojů, a popisuje motivační činitele mající vliv na školní úspěšnost. Dále pak charakteristikou dětí mladšího školního věku a dětí se specifickými poruchami učení. Cílem praktické části je popsat vztah dětí se specifickými poruchami učení ke vzdělávání a ke škole a zjistit, jakým způsobem jsou k učení motivovány. V závěru jsou shrnuty zjištěné výsledky. |
cs |
dc.format |
64 s. (89 759 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
4676944 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
motivace k učení
|
cs |
dc.subject |
vnitřní a vnější motivace
|
cs |
dc.subject |
specifické poruchy učení
|
cs |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
motivation to learning
|
en |
dc.subject |
internal and external motivation
|
en |
dc.subject |
learning disabilities
|
en |
dc.title |
Motivace a školní úspěšnost dětí mladšího školního věku se specifickými poruchami učení |
cs |
dc.title.alternative |
Motivation and school success of primary school children with specific learning disabilities |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kitliňská, Jana |
|
dc.date.accepted |
2011-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis deals with the motivation of children with learning disabilities in primary school age. The theoretical part deals with motivation in general terms, including sources of motivation, and describes the motivational factors affecting school success. Furthermore, characteristics of primary school age children and children with learning disabilities. Aim of the work is to describe the relationship of children with specific learning disabilities to education and to school and see how they are motivated to learn. In conclusion, the results obtained are summarized. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19773
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-25 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
studijní motivace
|
cs |
local.subject |
základní školy
|
cs |
local.subject |
žáci
|
cs |
local.subject |
poruchy učení
|
cs |
local.subject |
motivation to study
|
en |
local.subject |
elementary schools
|
en |
local.subject |
learners
|
en |
local.subject |
learning disabilities
|
en |