[NEOBHÁJENO] Analýza demografických trendů ovlivňující produkty firmy XY
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Mišurec, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Najbrtová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T02:13:10Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T02:13:10Z |
|
dc.date.issued |
2011-08-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14867
|
|
dc.description.abstract |
Má práce se zabývá vývojem demografických trendů a jejich pravděpodobného vývoje v příštích 10 až 20 letech. Analyzuje tyto trendy a aplikuje je na produkty firmy XY. Cílem práce je zjistit, jakým směrem se budou tyto trendy vyvíjet a jaký dopad to bude mít na produkty firmy, jak se budou měnit nároky a požadavky zákazníků i samotné cílové skupiny. Poté doporučit na jaké cílové skupiny by se měla firma zaměřit a co budou od produktů pravděpodobně očekávat. |
cs |
dc.format |
40 s. |
cs |
dc.format.extent |
1450199 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
demografické trendy
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
poptávka
|
cs |
dc.subject |
spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
demografický vývoj
|
cs |
dc.subject |
demographic trends
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
demand
|
en |
dc.subject |
consumer
|
en |
dc.subject |
demographic development
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Analýza demografických trendů ovlivňující produkty firmy XY |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of demographic trends affecting the products of company XY |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2011-09-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
My work is about progress of demographic trends and probability of this progress in the next 10 to 20 years. The project analyse those trends and is applicating those trends on targeted company products. The goal of this work is to examine the way those trends will develop, the effects of this devepment on targeted company products and how the changes of demands and requirement of customers (even the targeted group itself) will progress. After this the project should recommend what targeted groups could be aimed and what will those customers demand from products. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
neobhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/224
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21595
|
|
dc.date.assigned |
2011-05-23 |
|
utb.result.grade |
F |
|
local.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
local.subject |
demografický výzkum
|
cs |
local.subject |
marketing research
|
en |
local.subject |
population research
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account