dc.contributor.advisor |
Večeřa, Miloš
|
|
dc.contributor.author |
Horák, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T01:54:23Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T01:54:23Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14842
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé bakalářské práce je srovnání českého a evropského ombudsmana. V teoretické části se nejprve zabývám obecným vymezením instituce ombudsman. Dále se zaměřím na českého a evropského ombudsmana. U obou těchto institucí popíšu stručně jejich konstitu-ování, ustanovení do funkce a funkční období. Posléze uvedu jejich pravomoci, působnost a činnost, tedy to, čím se zabývají. V praktické části jsem analyzoval činnosti českého a evropského ombudsmana. V rámci této kapitoly jsem nejdříve srovnával vývoj počtu obdržených podnětů u obou institucí od vzniku až po rok 2009, posléze strukturu stížností z hlediska působnost a dále pak počet vyřízených stížností, zahájených šetření a zjištěných pochybení za rok 2009. |
cs |
dc.format |
55 |
cs |
dc.format.extent |
2058793 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
český veřejný ochránce práv
|
cs |
dc.subject |
evropský ombudsman
|
cs |
dc.subject |
ochránce
|
cs |
dc.subject |
pravomoc
|
cs |
dc.subject |
působnost
|
cs |
dc.subject |
stížnost
|
cs |
dc.subject |
podnět
|
cs |
dc.subject |
czech ombudsman
|
en |
dc.subject |
european ombudsman
|
en |
dc.subject |
competence
|
en |
dc.subject |
scope
|
en |
dc.subject |
complaint
|
en |
dc.subject |
motion
|
en |
dc.title |
Veřejný ochránce práv v České republice a evropský ombudsman |
cs |
dc.title.alternative |
Ombudsman in the Czech republic and the european ombudsman |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jurníková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2011-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my bachelor thesis is to compare the czech and the european ombudsman. In theoretical part I firstly mentioned the general definiton of an ombudsman institution. In next part I focused on the czech and european ombudsman. In that part I described brie-fly the constitution, the provisions of the function and term of office at both institutions. After that I stated their competence, scope and activities. In practical part, I firstly compared trends in the number of complaints received at both institutions from the beginning to the year 2009, then the structure of complaints in terms of scope and also the number of complaints handled, the number of investigati-on and identified errors in 2009. |
en |
dc.description.department |
Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/119
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná správa a regionální rozvoj |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Public economics and administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
21464
|
|
dc.date.assigned |
2011-04-04 |
|
utb.result.grade |
C |
|