Relaxační techniky a jejich vliv na rozvoj osobnosti mládeže

DSpace Repository

Language: English čeština 

Relaxační techniky a jejich vliv na rozvoj osobnosti mládeže

Show simple item record

dc.contributor.advisor Čadová, Eva
dc.contributor.author Humpolíček, Miloslav
dc.date.accessioned 2010-07-13T18:32:44Z
dc.date.available 2010-07-13T18:32:44Z
dc.date.issued 2005-11-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1483
dc.description.abstract Cílem práce bylo ujednotit teoretické poznatky o relaxačních technikách na prvním a druhém stupni základních škol. V navazující výzkumné části pak bylo cílem zjistit, zda učitelé znají a hlavně využívají relaxačních technik ve své profesi. Z výsledků praktické části vyplývá, že jsou rozdíly mezi používanými relaxačními technikami na 1. a 2. stupni základní školy a dále, že nejčastěji využívaný typ je pohybová relaxační technika. cs
dc.format 42 s. cs
dc.format.extent 251547 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject relaxace cs
dc.subject koncentrace cs
dc.subject motivace cs
dc.subject aktivní pohyb cs
dc.subject relaxation en
dc.subject concentration en
dc.subject motivation en
dc.subject physical activity en
dc.title Relaxační techniky a jejich vliv na rozvoj osobnosti mládeže cs
dc.title.alternative Relaxing techniques and their influence on youths personality development en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Řehoř, Antonín
dc.date.accepted 2006-02-01
dc.description.abstract-translated The main goal of the thesis was to assort the theoretical findings about relaxing techniques at preliminary and elementary schools. In the following practice part we wanted to find out if teachers know and especially use the relaxing techniques in their profession. Results in practice part show that there are differences between relaxing techniques used at preliminary and elementary schools. Other interesting finding was that the most common used relaxing technique is physical activity. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut cs
dc.thesis.degree-grantor en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 2342
dc.date.assigned 2004-12-17
utb.result.grade A
local.subject relaxační metody cs
local.subject rozvoj osobnosti cs
local.subject relaxation methods en
local.subject personality development en


Files in this item

Files Size Format View
humpolíček_2006_bp.pdf 245.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account