Konstrukce motocyklového pláště a formy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dvořák, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Málek, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T01:48:58Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T01:48:58Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14831
|
|
dc.description.abstract |
Součástí dopravních prostředků pohybujících se po vozovkách i mimo ně jsou kola. Tvoří jej ráfek a pneumatika. Pneumatika má z pohledu technického základní části autoplášť, ventilek, případně pomocné díly a vzduch o stanoveném tlaku. Z hlediska konstrukce kostry dělíme autopláště na diagonální, radiální a kombinované. Ostatní dělení je podle účelu použití a podmínek. Výroba autoplášťů je prováděna technologií konfekce. Tzn., že výrobek je tvořen kombinací konstrukčních dílů i materiálů. Konečný tvar získává motoplášť ve formě procesem vulkanizace. Vulkanizační forma a její řešení závisí na konstrukci kostry motopláště a typu vulkanizačního lisu. Úkolem práce je navrhnout konstrukci půlené formy motopláště pro daný vulkanizační lis |
cs |
dc.format |
77 s. |
cs |
dc.format.extent |
3320160 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
plášť pneumatiky
|
cs |
dc.subject |
motocykl
|
cs |
dc.subject |
plochá dráha
|
cs |
dc.subject |
konstrukce pláště
|
cs |
dc.subject |
vulkanizační forma
|
cs |
dc.subject |
konfekce
|
cs |
dc.subject |
tyres
|
en |
dc.subject |
motorcycle
|
en |
dc.subject |
speedway
|
en |
dc.subject |
construction of tyre
|
en |
dc.subject |
construction of form
|
en |
dc.subject |
confection
|
en |
dc.title |
Konstrukce motocyklového pláště a formy |
cs |
dc.title.alternative |
Design of motorcycle tyre and mould |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Javořík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2011-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The vehicles traveling on roads and outside are wheels. It consists of a rim and tyre. The tyre has a view of the technical base of the car tyre, valve or auxiliary parts and set the air pressure.In terms of construction of tyre divided on the diagonal, radial, and combined. The other division is by use and conditions. Car tyre production technology is made confection of tyre. |
en |
dc.description.department |
Ústav výrobního inženýrství |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/206
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Konstrukce technologických zařízení |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Technological Equipment Construction |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Procesní inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Process Engineering |
en |
dc.identifier.stag |
14205
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-14 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account