dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Šottníková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T01:47:00Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T01:47:00Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14826
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce byla hloubková analýza teenagerů jako perspektivní spotřebitelské cílové skupiny, zjištění její internetové gramotnosti a navrhnout projekt tak, aby byl vhodně nastaven jak komunikačně, tak obsahově pro účely konceptu projektu a také implementoval poznatky teoretického i praktického zkoumání. Po vytvoření konceptu byla sestavená odborná skupina, která formou brainstormingu hodnotila účel, vliv a funkci konceptu. Zjištěné poznatky byly zhodnoceny a jejich závěry implementovány do inovace komunikace. Následně byl sestaven plán komunikační strategie konceptu. |
cs |
dc.format |
83 |
cs |
dc.format.extent |
1853119 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
teenager
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
nové komunikační trendy
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
internetová bezpečnost
|
cs |
dc.subject |
brainstorming
|
cs |
dc.subject |
teenager
|
en |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
new trends in communications
|
en |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
Internet security
|
en |
dc.subject |
brainstorming
|
en |
dc.title |
Nové trendy v komunikaci s teenagery jako s perspektivní cílovou skupinou |
cs |
dc.title.alternative |
New-coming Communications Trends in the Perspective Target Group of Teen-age People |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2011-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal is an in-depth analysis of teenagers as a prospective consumer target groups, determine its internet literacy and design the project so as to properly set how communications and content for the purpose of the project concept and implemented the findings of theoretical and practical examination works. After creating the concept was assembled group of experts to assess the form of brainstorming purpose, effect and function of the concept. Reported results will be assessed and their conclusions implemented in the innovation of communication. Subsequently will be following the creating a communication strategy concept. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
22381
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|