dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Grombiříková, Pavlína
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T00:52:04Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T00:52:04Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14784
|
|
dc.description.abstract |
Má bakalářská práce se zabývá reklamními prvky a product placement ve filmech pro děti. Hlavním cílem práce je přiblížit čtenáři problematiku tohoto tématu, vysvětlit základní pojmy a souvislosti, nastínit současnou situaci především v České Republice. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, teoretické poznatky z oblasti reklamy mířené na děti a product placement. Zabývá se také právní stránkou věci. Praktická část představuje vytvořenou databázi filmů pro děti a značek, které jsou v těchto filmech propagovány, dotazníkový průzkum povědomí dětí o propagovaných značkách a podrobnou analýzu reklamních prvků v jednotlivých filmech a s nimi souvisejících aktivit distribučních studií. |
cs |
dc.format |
65 s. (74 357 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2870561 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
product placement
|
cs |
dc.subject |
filmy pro děti
|
cs |
dc.subject |
reklama mířená na děti
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
reklamní kodex
|
cs |
dc.subject |
dotazníkový výzkum
|
cs |
dc.subject |
product placement
|
en |
dc.subject |
movies for children
|
en |
dc.subject |
advertising targeted at children
|
en |
dc.subject |
commercial mark
|
en |
dc.subject |
advertising code and law
|
en |
dc.title |
Reklamní prvky ve filmech pro děti |
cs |
dc.title.alternative |
Advertising Elements in Films for Children |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2011-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor thesis is concerned to elements of advertising and product placement in mov-ies for children. The main goal is to introduce the issues of the topic, explain the basic con-cepts and contexts, describe the current situation, especially in the ambient of Czech Re-public. The theoretical part explains the basic concepts and theoretical knowledge in the field of advertising directed to children and product placement in general. It also deals with the legal point of view. The practical part involves the creation of a database of movies for children and the brands that are promoted in them, a questionnaire survey of children's awareness of advertised brands and a detailed analysis of the promotional elements in each film and distribution activities related studies. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18746
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
C |
|