dc.contributor.advisor |
Opatrný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Janega, Miroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T00:16:10Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T00:16:10Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14749
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je poskytnout metodický návod pro tvorbu testových úloh, využitelných při výuce chemie na středních odborných školách nechemického zaměření. Hlavním úkolem je zaměřit se na různá úskalí, která tvůrce testů z chemie mohou potkat. Z tohoto důvodu se v první části práce zabývám jistým objemem teorie, jejíž studium je výchozí podmínkou. Druhá, praktická část je aplikací již dříve popsaných a ověřených postupů do tvorby testo-vých úloh pro školní hodnocení výuky chemie. Jedná se o snahu vytvořit metodický návod pro učitele chemie, kteří chtějí tento způsob prověřování znalostí a dovedností svých žáků zavést v rámci svého učitelského stylu nebo jej tímto zdokonalit. Výstupem je ověřený test z chemie s prvky didaktického testu s návodem na skórování a s návodem ke stanovení klasifikace. |
cs |
dc.format |
59,64 s přílohami |
cs |
dc.format.extent |
1973375 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
didaktický test
|
cs |
dc.subject |
dovednost
|
cs |
dc.subject |
hodnocení
|
cs |
dc.subject |
chemie
|
cs |
dc.subject |
klasifikace
|
cs |
dc.subject |
objektivita
|
cs |
dc.subject |
úloha
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
výsledek
|
cs |
dc.subject |
výuka
|
cs |
dc.subject |
znalost
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
achievement test
|
en |
dc.subject |
scill
|
en |
dc.subject |
rating
|
en |
dc.subject |
chemistry
|
en |
dc.subject |
classification
|
en |
dc.subject |
objektivity
|
en |
dc.subject |
excercise
|
en |
dc.subject |
reset
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
knowledge
|
en |
dc.subject |
pupil
|
en |
dc.subject |
student.?
|
en |
dc.title |
Metody testování znalostí žáků středních škol ve výuce chemie |
cs |
dc.title.alternative |
Methods of knowledge testing in secondary schools students in chemistry education |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kašpárková, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2011-06-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my work is givin a methodical instruction for a creation of the test excercises in chemismy lessons at secondary skilled schools ? non-chemistry intention. The main aim is to show some problems, which can meet an author of tests. Therefore I am interested in a soma capacity of thery, whose study is a starting condition. The sekond part is the application of formerly described and tested procedures to produ-cation of new test excercises for evaluating of chemismy school lessons. I is discuss a effort to develop a methodical instruction for teachers of chemismy who want this method of the testing knowledge and skills to introdukce to thein style of education or to improve thein methods. In the end is quoted a proved test with the part of achievement test instruktion for score and a for classification |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
18965
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
hodnocení žáků průběžné
|
cs |
local.subject |
chemie
|
cs |
local.subject |
testování znalostí
|
cs |
local.subject |
didaktické testy
|
cs |
local.subject |
formative assessment of disciples
|
en |
local.subject |
chemistry
|
en |
local.subject |
knowledge evaluation
|
en |
local.subject |
educational tests and measurements
|
en |