Marketingový plán pro vstup egoé s.r.o. na slovenský trh.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingový plán pro vstup egoé s.r.o. na slovenský trh. |
Author: |
Koňušiaková, Iveta
|
Advisor: |
Lešingrová, Romana
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá sestavením marketingového plánu pro vstup společnosti egoé s.r.o. na slovenský trh. Teoretická část se zabývá zpracováním odborných poznatků a zá-roveň tvoří teoretické východiská pro tvorbu marketingového plánu. V analytické časti je následně charakterizovaná společnost egoé s.r.o. a analyzován současný venkovní i vnitřní prostředí. V projektové části je sestaven marketingový plán na základě analýzy včetně na-vržení akčních plánů, analýzy nákladů a vyhodnocení rizík. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14709
|
Date:
|
2010-08-20 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.08.2020 |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
15314
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account