Marketingový plán pro vstup egoé s.r.o. na slovenský trh.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán pro vstup egoé s.r.o. na slovenský trh.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán pro vstup egoé s.r.o. na slovenský trh.
Author: Koňušiaková, Iveta
Advisor: Lešingrová, Romana
Abstract: Diplomová práce se zabývá sestavením marketingového plánu pro vstup společnosti egoé s.r.o. na slovenský trh. Teoretická část se zabývá zpracováním odborných poznatků a zá-roveň tvoří teoretické východiská pro tvorbu marketingového plánu. V analytické časti je následně charakterizovaná společnost egoé s.r.o. a analyzován současný venkovní i vnitřní prostředí. V projektové části je sestaven marketingový plán na základě analýzy včetně na-vržení akčních plánů, analýzy nákladů a vyhodnocení rizík.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14709
Date: 2010-08-20
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.08.2020
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 15314


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
koňušiaková_2010_dp.pdfBlocked 3.667Mb PDF View/Open
koňušiaková_2010_vp.pdf 39.50Kb PDF View/Open
koňušiaková_2010_op.zip 23.10Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account