dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Kožíšková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T18:27:29Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:49:31Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1467
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku spolupráce dvou samostatných subjektů firmy Baťa a Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně (UTB) na efektivní komunikaci s veřejností. Smyslem této práce je poukázat na existují asociace veřejnosti mezi UTB a tradicí firmy Baťa. Bakalářská práce je rozdělena do dvou stěžejních částí: teoretické a praktické. První část vymezuje teoretické podklady marketingových komunikací, seznamuje se společenskou odpovědností firem s historickým vývojem firmy Baťa a podporou vzdělávání v průběhu historie až po následný vznik univerzity. Druhý oddíl vychází z poznatků teoretické části, jsou zde popsány cíle a hypotéza, kterou se díky zjištěným skutečnostem snažím potvrdit. Z dané hypotézy vychází možné návrhy a doporučení pro vytvoření efektivní komunikace s veřejností, čímž jsou realizovány stanovené cíle. |
cs |
dc.format |
43 s., 4 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
863863 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 15.05.2011 |
|
dc.subject |
Baťa
|
cs |
dc.subject |
Univerzita Tomáše Bati
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
spolupráce
|
cs |
dc.subject |
Bata
|
en |
dc.subject |
Tomas Bata University
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
cooperation
|
en |
dc.title |
Spolupráce UTB a Baťa, a.s. na efektivní komunikaci s veřejností |
cs |
dc.title.alternative |
Cooperation of Tomas Bata University and Bata, Inc. on effective communication with public |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Turková, Silvie |
|
dc.date.accepted |
2006-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor study is focused on the problems of cooperation between two separate subjects - The Bata Company and The Tomas Bata University in Zlin (TBU), especially on effective communication with public. The aim of this study is to point out existing association among the public between TBU and tradition of The Bata Company. This Bachelor study is divided into two main chapters: the theoretical one and the practical one. Theoretical basis of the marketing communications are defined in the first section. This section also involves info about corporate social responsibility and the development of Bata's educational system since the beginning up to the TBU foundation. The practical part of this study, based on the determinations from the theoretical section, includes targets and hypothesis. The above mentioned is being tried to be confirmed. Possible proposals and recommendations for effective communication with public creation arise from the hypothesis. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
veřejné |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2628
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|