dc.contributor.advisor |
Štefánek, Radoslav
|
|
dc.contributor.author |
Náplavová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-06T14:58:07Z |
|
dc.date.available |
2015-11-18T16:23:44Z |
|
dc.date.issued |
2010-08-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14678
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je vytvořit projektovou dokumentaci ke vzniku propagační studentské agentury a analyzovat podmínky vzniku projektu: Analyzovat zájem studentů a pozici za-interesovaných skupin, která vznik agentury ovlivní.Cílem vzniklé agentury bude zajistit koordinaci mezi projekty univerzity a studenty. Agentura umožní aktivním studentům získat zkušenosti z praxe spoluprácí s univerzitou. Hlavními činnostmi agentury bude propagace vzdělávacích aktivit univerzity, podpora účasti v mezinárodních soutěžích, sestavení týmů pro vypracovaní marketingové strategie zainteresovaným firmám. Do týmu zapojíme zah-raniční studenty, kteří přinesou zkušenosti ze svých univerzit a atraktivní mezinárodní pra-covní prostředí. Přínosem agentury bude zvýšení znalostí z praxe studentům a zefektivnění komunikace se studenty pro potřeby univerzitních projektů a vzdělávacích aktivit. |
cs |
dc.format |
86 |
cs |
dc.format.extent |
11831498 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.08.2015 |
|
dc.subject |
Projektový management
|
cs |
dc.subject |
strategický marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
studentsá agen-tura
|
cs |
dc.subject |
praxe pro studenty
|
cs |
dc.subject |
cíl projektu
|
cs |
dc.subject |
logický rámec
|
cs |
dc.subject |
analýza rizik
|
cs |
dc.subject |
kvantitativni průzkum
|
cs |
dc.subject |
kvalitativni průzkum
|
cs |
dc.subject |
hiearchicka organizační struktura projektu
|
cs |
dc.subject |
analýza silných a slabých stránek
|
cs |
dc.subject |
plánovaní nákladů a stanovení rozpočtu projektu
|
cs |
dc.subject |
projektová dokumentace
|
cs |
dc.subject |
Project management
|
en |
dc.subject |
strategic marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
Students Agency
|
en |
dc.subject |
practice for students
|
en |
dc.subject |
the goal of the project logical framework
|
en |
dc.subject |
risk analysis
|
en |
dc.subject |
quantitative research
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.subject |
hierarchical organizational structure of the project
|
en |
dc.subject |
analyzing the strengths and weaknesses
|
en |
dc.subject |
planning
|
en |
dc.subject |
costing and project budget
|
en |
dc.subject |
project documentation
|
en |
dc.title |
SOFA - the project of the student propagation agency at the Faculty of Management and Economics at the Tomas Bata University in Zlín. |
cs |
dc.title.alternative |
SOFA - the project of the student propagation agency at the Faculty of Management and Economics at the Tomas Bata University in Zlín. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Foltínová, Katarína |
|
dc.date.accepted |
2010-09-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this work is to create project documentation for the realization of student prop-agation agency and analyze the conditions of the project as interest of students and the stakeholder?s position. The Agency will ensure coordination of projects between university and students. Agency allows active students to get practical experience with university ac-tivities. The main activities of the Agency will promote educational activities of the univer-sity, encouraging participation in international competitions, build teams for marketing strategy to interested companies. A team will welcome the foreign students who bring ex-perience from their universities and attractive international working environment. Agency will bring benefits as increased knowledge of the practical experience for students and more efficient the communication needs among the students and university projects coordinators and educational activities organizers. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
14771
|
|
dc.date.assigned |
2010-06-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|