Analýza inzerátů v časopise "The Economist"

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza inzerátů v časopise "The Economist"

Show simple item record

dc.contributor.advisor Drábková, Lenka
dc.contributor.author Battumur, Lkhagvadulam
dc.date.accessioned 2012-03-06T14:56:28Z
dc.date.available 2012-03-06T14:56:28Z
dc.date.issued 2010-09-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14677
dc.description.abstract Práce se zabývá analýzou lingvistických a nelingvistických prvků inzerátů pracovních míst. Za účelem analýzy autorka zvolila třicet šest inzerátů vytištěných v období od července 2009 do června 2010 v časopise The Economist. Na základě podrobné analýzy inzerátů, jejich lingvistických a nelingvistických rysů autorka odvozuje závěry. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část vysvětluje pojem inzerát, jeho složky a typické lingvistické a nelingvistické aspekty inzerce. Cílem praktické části je analyzovat vybrané inzeráty pracovních mist a jejich složky z lingvistického i nelingvistického hlediska. cs
dc.format pg. 56, pg. 6 illust.suppl. cs
dc.format.extent 2352334 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject inzeráty cs
dc.subject The Economist cs
dc.subject lingvistické rysy cs
dc.subject nelingvistické rysy cs
dc.subject job advertisements en
dc.subject The Economist en
dc.subject linguistic features en
dc.subject non-linguistic features en
dc.title Analýza inzerátů v časopise "The Economist" cs
dc.title.alternative Analysis of Job Advertisements Published in News Magazine "The Economist" en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Machová, Dagmar
dc.date.accepted 2010-09-14
dc.description.abstract-translated This work deals with an analytical study of the linguistic and non-linguistic features of job advertisements published in magazine The Economist. In order to conduct the analysis, the author has chosen thirty six job advertisements from the magazine published between the period of July 2009 and June 2010. Through the detailed analysis of all the job advertisements, their linguistic and non-linguistic features are summarized and conclusions are given. The whole work consists of two parts. In the theoretical part of the work, advertising concept and components of job advertisement are introduced, followed by linguistic and non-linguistic aspects. The objective of the second part is to analyse components, linguistic, and non-linguistic features of job advertisements from the magazine. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 17683
dc.date.assigned 2010-07-01
utb.result.grade B
local.subject anglické časopisy cs
local.subject tištěná inzerce cs
local.subject lingvistika cs
local.subject English language journals en
local.subject printed advertisements en
local.subject linguistics en


Files in this item

Files Size Format View
battumur_2010_bp.pdfBlocked 2.243Mb PDF View/Open
battumur_2010_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
battumur_2010_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account