Analýza konkurenční schopnosti Hotelu EROPLÁN, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Solanská, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-06T14:53:01Z |
|
dc.date.available |
2012-03-06T14:53:01Z |
|
dc.date.issued |
2010-08-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14669
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je věnována zjištění současné konkurenční schopnosti Hotelu EROPLÁN, a.s. Hlavním cílem je identifikovat konkurenční postavení společnosti ve spojitosti s jeho předními konkurenty v Rožnově pod Radhoštěm a blízkém okolí. Teoretická část je zaměřena na objasnění problematiky hostinské činnosti ubytovacích zařízení a jejich konkurenční schopnosti. Výstupem pro praktickou část je analýza konkurenčních parametrů prvků marketingového mixu a odhalení specifických předností a nedostatků porovnáním s konkurencí na základě SWOT analýzy. Závěrečná část práce se na základě analýz zabývá vlastními návrhy ke zdokonalení současné pozice na trhu. |
cs |
dc.format |
82 s. |
cs |
dc.format.extent |
3411872 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
služby hostinské činnosti
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenční schopnost
|
cs |
dc.subject |
výzkum konkurenčních prvků marketingového mixu
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
hospitality service
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
reserach competition element of marketing mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenční schopnosti Hotelu EROPLÁN, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of the competitive ability of Hotel EROPLÁN, Inc. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2010-09-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis deals with the finding of present competitive ability of Hotel EROPLAN, Inc. The main goal of the thesis is the identify of competitiveness of this hotel in the connection with main competitors in Rožnov pod Radhoštěm and close surrounding. The theoretic part pays attention to main problem of hospitality in the accommodation facility and its competitiveness. The result of the practical part of the thesis is the analysis of the competitive parameters with elements of the marketing mix and relevation of the specific advantages and disadvantages in the comparison with competition based on the SWOT analysis. The final part of the thesis describes new ideas based on the analysis which sould help in better position on the market. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
16700
|
|
dc.date.assigned |
2010-06-30 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account