Výpočetní technika v procesu výuky na střední škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Řehoř, Antonín
|
|
dc.contributor.author |
Lomoz, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T18:24:15Z |
|
dc.date.available |
2011-01-11T09:40:47Z |
|
dc.date.issued |
2005-11-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1458
|
|
dc.description.abstract |
Výpočetní technika se v posledním desetiletí stává velmi důležitým faktorem, který začíná výrazně ovlivňovat kvalitu výuky na školách. Klade nejenom zvýšené nároky na vzdělávání studentů, ale i pedagogů. Limitujícím faktorem jejího zavádění je přísun financí do oblasti školství. |
cs |
dc.format |
43 s. |
cs |
dc.format.extent |
461608 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.11.2010 |
|
dc.subject |
Výpočetní technika
|
cs |
dc.subject |
vyučovací proces
|
cs |
dc.subject |
software
|
cs |
dc.subject |
hardware
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
student
|
cs |
dc.subject |
pedagog
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
počítačové sítě
|
cs |
dc.subject |
multimediální pomůcky
|
cs |
dc.subject |
Information and computer's technology
|
en |
dc.subject |
the process of teaching
|
en |
dc.subject |
software
|
en |
dc.subject |
hardware
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
student
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
introduction of the ICT
|
en |
dc.subject |
computer's nets
|
en |
dc.subject |
multimedia means
|
en |
dc.title |
Výpočetní technika v procesu výuky na střední škole |
cs |
dc.title.alternative |
Information technology in secondary school instruction |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mazánková, Libuše |
|
dc.date.accepted |
2006-02-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
Information and computer's technology (ICT) became in the last ten years very important factor that influences strongly the quality of learning at schools. It doesn't only put higher demands on the education of student, but also on the quality and knowledge of teachers. The budget and money recources are the main limiting factor of the ICT adoption to the educational system. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
|
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
2374
|
|
dc.date.assigned |
2004-12-17 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
středoškolské studium
|
cs |
local.subject |
secondary education
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account