dc.contributor.advisor |
Labík, Ludovít
|
|
dc.contributor.author |
Überall, Georg
|
|
dc.date.accessioned |
2010-09-07T12:31:37Z |
|
dc.date.available |
2010-09-07T12:31:37Z |
|
dc.date.issued |
2010-08-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14573
|
|
dc.description.abstract |
Práce je rozdělena do tří částí, pojednávajících o vývoji filmu a médií obecně v následujících třiceti letech. Do roku 2020 můžeme očekávat revoluci v ovládání multimediálních zařízení, a to pomocí vícedotekových, velice tenkých zobrazovacích panelů. Nejen z hlediska střihu tento vývoj otevírá nové možnosti. V další dekádě lze předpokládat zdokonalení fotorealistické 3D animace, která umožní rozsáhlé použití virtuálních herců. Důležité je zde nejen hledisko vizuální, ale hlavně automatizovaná animace a umělá inteligence. V období po roce 2030 již ve větší míře nastupuje opravdová virtuální realita, zdokonalující propojení diváka s médiem. |
cs |
dc.format |
50 |
cs |
dc.format.extent |
1164379 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dotekové obrazovky
|
cs |
dc.subject |
multi touch display
|
cs |
dc.subject |
pinch to zoom
|
cs |
dc.subject |
10/GUI
|
cs |
dc.subject |
iPhone
|
cs |
dc.subject |
Apple
|
cs |
dc.subject |
střih
|
cs |
dc.subject |
virtuální realita
|
cs |
dc.subject |
fotorealismus
|
cs |
dc.subject |
animace
|
cs |
dc.subject |
umělá inteligence
|
cs |
dc.subject |
digitální čočky
|
cs |
dc.subject |
rozšířená realita
|
cs |
dc.subject |
touchscreen
|
en |
dc.subject |
multitouch
|
en |
dc.subject |
fingers
|
en |
dc.subject |
pinch to zoom
|
en |
dc.subject |
editing
|
en |
dc.subject |
10/GUI
|
en |
dc.subject |
iPhone
|
en |
dc.subject |
Apple
|
en |
dc.subject |
virtual actors
|
en |
dc.subject |
3D
|
en |
dc.subject |
model
|
en |
dc.subject |
animation
|
en |
dc.subject |
artificial intelligence
|
en |
dc.subject |
virtual reality
|
en |
dc.subject |
digital contact lenses
|
en |
dc.subject |
augmented reality
|
en |
dc.title |
Vývoj filmu a médií v následujících třiceti letech |
cs |
dc.title.alternative |
Suggested technical developement in film and media within the next 30 years |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krutil, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2010-08-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work is divided into three parts, dealing with the evolvement of film and media generally in the next 30 years. Before year 2020 we can expect a revolution in controlling electronical devices through extremely thin multitouch displays. Not only in editing ? which is my branch ? this will open up new possibilities. In the next decade, fotorealistic 3D animation might be perfected, enabling the use of virtual actors. More so, this is not only a visual matter, but also a term of automized animation and artificial intelligence. Finally, by the year 2030, we will be increasingly confronted with actual virtual reality, connecting the real world with digital technology on a new level. |
en |
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/183
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Střih a zvuk |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sound and Editing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
13854
|
|
dc.date.assigned |
2010-01-11 |
|
utb.result.grade |
D |
|