Vývoj filmu a médií v následujících třiceti letech

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vývoj filmu a médií v následujících třiceti letech

Show simple item record

dc.contributor.advisor Labík, Ludovít
dc.contributor.author Überall, Georg
dc.date.accessioned 2010-09-07T12:31:37Z
dc.date.available 2010-09-07T12:31:37Z
dc.date.issued 2010-08-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14573
dc.description.abstract Práce je rozdělena do tří částí, pojednávajících o vývoji filmu a médií obecně v následujících třiceti letech. Do roku 2020 můžeme očekávat revoluci v ovládání multimediálních zařízení, a to pomocí vícedotekových, velice tenkých zobrazovacích panelů. Nejen z hlediska střihu tento vývoj otevírá nové možnosti. V další dekádě lze předpokládat zdokonalení fotorealistické 3D animace, která umožní rozsáhlé použití virtuálních herců. Důležité je zde nejen hledisko vizuální, ale hlavně automatizovaná animace a umělá inteligence. V období po roce 2030 již ve větší míře nastupuje opravdová virtuální realita, zdokonalující propojení diváka s médiem. cs
dc.format 50 cs
dc.format.extent 1164379 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dotekové obrazovky cs
dc.subject multi touch display cs
dc.subject pinch to zoom cs
dc.subject 10/GUI cs
dc.subject iPhone cs
dc.subject Apple cs
dc.subject střih cs
dc.subject virtuální realita cs
dc.subject fotorealismus cs
dc.subject animace cs
dc.subject umělá inteligence cs
dc.subject digitální čočky cs
dc.subject rozšířená realita cs
dc.subject touchscreen en
dc.subject multitouch en
dc.subject fingers en
dc.subject pinch to zoom en
dc.subject editing en
dc.subject 10/GUI en
dc.subject iPhone en
dc.subject Apple en
dc.subject virtual actors en
dc.subject 3D en
dc.subject model en
dc.subject animation en
dc.subject artificial intelligence en
dc.subject virtual reality en
dc.subject digital contact lenses en
dc.subject augmented reality en
dc.title Vývoj filmu a médií v následujících třiceti letech cs
dc.title.alternative Suggested technical developement in film and media within the next 30 years en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Krutil, Pavel
dc.date.accepted 2010-08-23
dc.description.abstract-translated This work is divided into three parts, dealing with the evolvement of film and media generally in the next 30 years. Before year 2020 we can expect a revolution in controlling electronical devices through extremely thin multitouch displays. Not only in editing ? which is my branch ? this will open up new possibilities. In the next decade, fotorealistic 3D animation might be perfected, enabling the use of virtual actors. More so, this is not only a visual matter, but also a term of automized animation and artificial intelligence. Finally, by the year 2030, we will be increasingly confronted with actual virtual reality, connecting the real world with digital technology on a new level. en
dc.description.department Ústav animace a audiovize cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/183 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Střih a zvuk cs
dc.thesis.degree-discipline Sound and Editing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA. cs
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 13854
dc.date.assigned 2010-01-11
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
überall_2010_dp.pdf 1.110Mb PDF View/Open
überall_2010_vp.doc 88Kb Microsoft Word View/Open
überall_2010_op.doc 69Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account