Práce mediální skupiny pro politickou stranu v rámci Jihomoravského kraje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Práce mediální skupiny pro politickou stranu v rámci Jihomoravského kraje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Darmovzalová, Jana
dc.date.accessioned 2010-09-07T12:31:21Z
dc.date.available 2010-09-07T12:31:21Z
dc.date.issued 2010-08-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14572
dc.description.abstract Ústředním bodem diplomové práce je analýza úrovně a kvality mediální komunikace regionální politické reprezentace Jihomoravského kraje. Teoretická část práce představuje pro čtenáře vstupní bod pro pochopením problematiky disciplíny public relations a jejich nástrojů. Objasňuje základní principy spolupráce s médii a podstatu politického marketingu. Náplní praktické části je kvantitativní obsahová analýza mediálních výstupů politické strany ve vybraných denících na území jižní Moravy, jejíž výsledky napomohou analyzovat úspěšnost a kvalitu spolupráce politické strany se zástupci médií a napomůže odhalit nedostatky v úrovni komunikace. Součástí praktické části je taktéž marketingová situační analýza (SWOT) zkoumající efektivnost práce mediální skupiny, její silné a slabé stránky, stejně tak jako příležitosti a ohrožení, které přináší vnější okolí. Obě tyto části představují zdrojová data pro závěrečnou projektovou část. Hlavním bodem této finální fáze je navržení modelu pracovní mediální skupiny, její organizační struktury, specifikace práce jednotlivých organizačních složek s určením odpovědností a kompetencí jejich členů. Plán komunikace bude navržen tak, aby vyhověl potřebám politické strany směrem k veřejnosti i členské základně. Podstatou projektové části je, na základě získaných poznatků, které jsou obsaženy v teoretické a praktické části, navrhnout efektivní systém mediální komunikace. Ten bude postavený na zásadě respektování klíčových principů spolupráce se sdělovacími prostředky a respektující specifika komunikace témat s regionální tématikou a zohledňující potřeby regionální politické reprezentace ve snaze o vybudování pozitivního mediálního obrazu v očích veřejnosti. cs
dc.format 104 s. (11 s. příloh), cs
dc.format.extent 2734347 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Média cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject krizová komunikace cs
dc.subject mediální komunikace cs
dc.subject politická strana cs
dc.subject regio-nální politická reprezentace cs
dc.subject kvantitativní obsahová analýza mediálních výstupů cs
dc.subject mediální skupina cs
dc.subject PR cs
dc.subject tisk cs
dc.subject mediální tiskové výstupy cs
dc.subject tisková zpráva cs
dc.subject tiskový mluvčí cs
dc.subject sdělovací prostředky cs
dc.subject deník cs
dc.subject SWOT cs
dc.subject výzkum veřejného mínění cs
dc.subject mediální obraz cs
dc.subject schéma komunikačního procesu cs
dc.subject Mass media en
dc.subject communication en
dc.subject crisis communication en
dc.subject mass media communication en
dc.subject political party en
dc.subject regional political representation en
dc.subject quantitative analysis of press communication en
dc.subject media division en
dc.subject public relations en
dc.subject press en
dc.subject press release en
dc.subject press agent en
dc.subject mass media en
dc.subject journal en
dc.subject SWOT en
dc.subject research of public opinion en
dc.subject media image en
dc.subject model of communication process en
dc.title Práce mediální skupiny pro politickou stranu v rámci Jihomoravského kraje cs
dc.title.alternative A task of media team at political party in South Moravian region. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2010-08-24
dc.description.abstract-translated The principal point of the dissertation is the analysis of the quality of press relations of political party and selected news media in South Moravia. The theoretical part presents the basics of public relations and its tools. It clears up the basic principles of cooperation with mass media and the core of political marketing. The main part consists of the quantitative analysis of the press releases in selected daily papers in South Moravia. The research findings help us to analyze effectiveness and quality of press relations. The practical part consists of SWOT analysis either to reflect the effectiveness of media division of the political party, its strength, weakness, opportunities or threats. Both of them are principal sources of information for the last part of thesis. The final project creates model of media division, its structures, project specification and competence and responsibilities definition. The plan of communications was to fulfil the purpose and needs of political party and membership either. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13713
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
darmovzalová_2010_dp.pdf 2.607Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account