dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Darmovzalová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-09-07T12:31:21Z |
|
dc.date.available |
2010-09-07T12:31:21Z |
|
dc.date.issued |
2010-08-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14572
|
|
dc.description.abstract |
Ústředním bodem diplomové práce je analýza úrovně a kvality mediální komunikace regionální politické reprezentace Jihomoravského kraje. Teoretická část práce představuje pro čtenáře vstupní bod pro pochopením problematiky disciplíny public relations a jejich nástrojů. Objasňuje základní principy spolupráce s médii a podstatu politického marketingu. Náplní praktické části je kvantitativní obsahová analýza mediálních výstupů politické strany ve vybraných denících na území jižní Moravy, jejíž výsledky napomohou analyzovat úspěšnost a kvalitu spolupráce politické strany se zástupci médií a napomůže odhalit nedostatky v úrovni komunikace. Součástí praktické části je taktéž marketingová situační analýza (SWOT) zkoumající efektivnost práce mediální skupiny, její silné a slabé stránky, stejně tak jako příležitosti a ohrožení, které přináší vnější okolí. Obě tyto části představují zdrojová data pro závěrečnou projektovou část. Hlavním bodem této finální fáze je navržení modelu pracovní mediální skupiny, její organizační struktury, specifikace práce jednotlivých organizačních složek s určením odpovědností a kompetencí jejich členů. Plán komunikace bude navržen tak, aby vyhověl potřebám politické strany směrem k veřejnosti i členské základně. Podstatou projektové části je, na základě získaných poznatků, které jsou obsaženy v teoretické a praktické části, navrhnout efektivní systém mediální komunikace. Ten bude postavený na zásadě respektování klíčových principů spolupráce se sdělovacími prostředky a respektující specifika komunikace témat s regionální tématikou a zohledňující potřeby regionální politické reprezentace ve snaze o vybudování pozitivního mediálního obrazu v očích veřejnosti. |
cs |
dc.format |
104 s. (11 s. příloh), |
cs |
dc.format.extent |
2734347 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Média
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
krizová komunikace
|
cs |
dc.subject |
mediální komunikace
|
cs |
dc.subject |
politická strana
|
cs |
dc.subject |
regio-nální politická reprezentace
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní obsahová analýza mediálních výstupů
|
cs |
dc.subject |
mediální skupina
|
cs |
dc.subject |
PR
|
cs |
dc.subject |
tisk
|
cs |
dc.subject |
mediální tiskové výstupy
|
cs |
dc.subject |
tisková zpráva
|
cs |
dc.subject |
tiskový mluvčí
|
cs |
dc.subject |
sdělovací prostředky
|
cs |
dc.subject |
deník
|
cs |
dc.subject |
SWOT
|
cs |
dc.subject |
výzkum veřejného mínění
|
cs |
dc.subject |
mediální obraz
|
cs |
dc.subject |
schéma komunikačního procesu
|
cs |
dc.subject |
Mass media
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
crisis communication
|
en |
dc.subject |
mass media communication
|
en |
dc.subject |
political party
|
en |
dc.subject |
regional political representation
|
en |
dc.subject |
quantitative analysis of press communication
|
en |
dc.subject |
media division
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
press
|
en |
dc.subject |
press release
|
en |
dc.subject |
press agent
|
en |
dc.subject |
mass media
|
en |
dc.subject |
journal
|
en |
dc.subject |
SWOT
|
en |
dc.subject |
research of public opinion
|
en |
dc.subject |
media image
|
en |
dc.subject |
model of communication process
|
en |
dc.title |
Práce mediální skupiny pro politickou stranu v rámci Jihomoravského kraje |
cs |
dc.title.alternative |
A task of media team at political party in South Moravian region. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2010-08-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The principal point of the dissertation is the analysis of the quality of press relations of political party and selected news media in South Moravia. The theoretical part presents the basics of public relations and its tools. It clears up the basic principles of cooperation with mass media and the core of political marketing. The main part consists of the quantitative analysis of the press releases in selected daily papers in South Moravia. The research findings help us to analyze effectiveness and quality of press relations. The practical part consists of SWOT analysis either to reflect the effectiveness of media division of the political party, its strength, weakness, opportunities or threats. Both of them are principal sources of information for the last part of thesis. The final project creates model of media division, its structures, project specification and competence and responsibilities definition. The plan of communications was to fulfil the purpose and needs of political party and membership either. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13713
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|