Analýza webového portálu na českém trhu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Prachař, Štěpán
|
|
dc.contributor.author |
Milkov, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2010-09-07T12:26:34Z |
|
dc.date.available |
2010-09-07T12:26:34Z |
|
dc.date.issued |
2010-08-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14562
|
|
dc.description.abstract |
Práce je analýzou webového portálu T-mobile. který slouží jako informační a zábavní portál, zároveň však i jako e-shop a gigantické médium, které obsáhne širokou škálu nástrojů markeingové komunikace. Portál je zaměřen jak na segment mladší generace toužící po zábavě, tak i na segment bussines. Obsáhlejší teoretická část zpracovává na základě dostupné literatury poznatky z marketingu, internetu, typologie webových portálů a anylýzy webových portálů. Velkou součást poznatků tvoří i informace a zkušenosti, které autor získal v sektoru soukromého podnikání. Praktická část vychází z teoretických poznatků a dotazníkového šetření. Po provedené analýze následují závěry a doporučení. |
cs |
dc.format |
56 s. |
cs |
dc.format.extent |
20301594 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Webový portál
|
cs |
dc.subject |
marketinogé komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
grafické zpracování
|
cs |
dc.subject |
portfolio služeb
|
cs |
dc.subject |
uživatelské rozhraní
|
cs |
dc.subject |
web portal
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
graphical layout
|
en |
dc.subject |
portfolio of services
|
en |
dc.subject |
graphic user interface
|
en |
dc.title |
Analýza webového portálu na českém trhu |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of web portal in czech market-place |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jurášková, Olga |
|
dc.date.accepted |
2010-08-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
Thesis analyses T-mobile internet portal, which serves as informational and amusement portal as well as e-shop and a gigantic medium which encompasses wide range of instruments of marketing communication. Portal is focused on a segment of younger generation who are looking for fun and amusement as well as business segment. Extensive theoretical part utilizes knowledge of marketing, internet, web portals typology and analyses of web portals. Large amount of information included in the theoretical part was gained from author's own experience with running private business. Practical part is based on conclusions from theoretical part and a questionnaire survey. After the final analysis conclusions and recommendations are presented. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
16053
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
E |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account